گفته می شود

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس یازدهم درباره حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات پیش رو گفته بعد از آقای رئیسی پراکندگی آرا را شاهد خواهیم بود چون همه مدعی هستند و روی هیچ کدام آنها در جریانات سیاسی اصولگرا و عموم مردم وحدت نظری وجود ندارد. باید ببینیم وقتی تکلیف کاندیداتوری رئیسی روشن شد چه اتفاقی می افتد. در مجموع معتقدم آقای رئیسی بالای ۷۰ درصد می آید و نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود

 

 

 

گفته می شود یک چهره سیاسی اصولگرا گفته سعید جلیلی مدعی نامزدی نیست، اما می‌گوید اگر اصولگرایان سر من به اجماع برسند به انتخابات وارد خواهم شد؛ ولی اگر اجماع نباشد او قصد ورود به انتخابات ندارد.البته احمدی نژاد هم اگر نامزد شود و از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، با اختلاف زیاد نسبت به همه نامزدها رای اول را کسب خواهد کرد.

 

 

گفته می شود سرلشکر سلامی گفته امروز به نقطه ای رسیده ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده ایم، فهمیده ایم که بی نیازی از رفع تحریم، بر رفع تحریم اولویت دارد و شما این کار را می کنید.ما با قلب هایمان زندگی می کنیم، قلب هایمان به هم پیوند دارد و ما یک ملت با یک تن واحد هستیم و تا وقتی اینگونه هستیم پیروز می شویم.

 

 

گفته می شود امیررضا واعظ آشتیانی درباره امکان رای آوری احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفته حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات می‌تواند در ترکیب آراء اثر بگذارد اما اصلا اینگونه نیست که اگر به فرض او تأییدصلاحیت شود، بتواند رأی اکثریت را نصیب خود کند.

 

 

 

گفته می شود «موسی غضنفر آبادی»، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در پاسخ به این سوال که  آیا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به رفتار جنجالی این نماینده اصولگرا ورود می کند؟ گفت: هنوز به این موضوع ورود نکرده ایم اگر طرح شکایتی شود، بررسی می کنیم.او در پاسخ به این سوال که آیا این رفتار عنابستانی نیاز به شکایت دارد، گفت: هیئت این موضوع را بررسی می کند اما جزو اولویت ما نیست و موضوعات دیگری در دستور داریم.

 

 

گفته می شود نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفته استیضاح وزیر اقتصاد با ۱۰۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده و باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تقاضای بنده آن است که هیئت رئیسه این موضوع را در دستور کار جلسه علنی قرار دهد.

 

 

گفته می شود محسن هاشمی با اشاره به انتخابات آمریکا تاکید کرده اگر فضای تکثر و تنوع دیدگاهها و رویکردها در انتخابات وجود نداشته باشد، سردترین انتخابات در تاریخ انقلاب همزمان با پرشورترین انتخابات تاریخ آمریکا، شکل می گیرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*