گفته می شود /محمود احمدی‌نژاد به ولادیمیر پوتین

 

 

 

 

گفته می شود روزنامه تایمز از نامه محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری پیشین ایران به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه خبر داد که در آن، با تاکید بر روابط تنگاتنگ دو کشور ایران و روسیه در دهه‌های اخیر، از پوتین خواسته شده به دنبال حکومت نامحدود نباشد. احمدی‌نژاد در نامه به پوتین نوشت: شکل گیری باندهای قدرت و ثروت، پنهان شدن مفاسد و سوء استفاده ها، سرکوب استعدادها و اندیشه های نو و بالنده واز بین رفتن شور و نشاط سیاسی و اجتماعی از آثار طولانی شدن دوره مسئولیت هاست که دیکتاتوری نتیجه طبیعی آن است.

 

 

 

گفته می شود مدیر کل دفتر امور حقوقی بیمه مرکزی گفته برآورد بیمه مرکزی نشان می‌دهد که ۳۰ درصد خسارات بیمه شخص ثالث، ساختگی است.زمانی که ما متوجه می شویم یک فرد در سال چندبار اقدام به دریافت خسارت از بیمه ها کرده است، به ساختگی بودن این تصادفات پی می بریم. بیمه مرکزی در حال ساخت سیستمی در سامانه “سنهاب” است که به شناسایی این افراد می پردازد.بر اساس این سیستم، افرادی که به طور زنجیر وار باهم تصادف کرده و طی یک سال، به طور متعدد خسارت دریافت می کنند، شناسایی می شوند

 

سنای آمریکا بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) با ۵۶ رای در مقابل ۴۴ رای به قانونی بودن برگزاری جلسه استیضاح ترامپ، در حالی که دوران ریاست جمهوری وی پایان یافته، رای داد.

 

 

 

در یکی از گزارش های محرمانه سازمان ملل آمده است، کره شمالی در ماه‌های اخیر بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از ارزهای رمزگذاری‌شده را از طریق حملات سایبری سرقت کرده تا هزینه برنامه‌های ممنوع شده اتمی و موشک بالستیک‌اش را تامین کند.

 

گفته می شود خداداد عزیزی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفته علی کریمی اهل لابی کردن نیست به همین علت شانس کمی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد.

 

 

گفته می شود وزیر مهاجرین افغانستان اعلام کرده در حال حاضر ۲.۵ میلیون افغان با مدرک و فاقد مدرک در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند.از این آمار یک میلیون و ۴۷۰ هزار تن آن‌ها دارای مدرک، حدود ۹۵۰ هزار تن دارای کارت آمایش، ۴۵۰ هزار تن دارای گذرنامه خانوادگی و ۷۰ هزار نفر دیگر نیز دارای گذرنامه اقامت طویل مدت هستند.

 

 

گفته می شود سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در واکنش به حواشی لغو دیدار قالیباف با پوتین در پیامی توییتری نوشته «مقامات ارشد کشور موظفند قبل از سفرهای رسمی خود تمام بررسی های تشریفاتی را بکنند تا نظام ما هزینه تبلیغات جاه طلبانه نشود.»

 

 

 

گفته می شود بر اساس آمار اعلام شده از ثبت نام داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۲۴ هزار و ۲۹۲ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کردند. در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب ثبت نام کرده بودند که حدود ۱۷۰ هزار داوطلب نسبت به سال گذشته کاهش نشان می‌دهد

 

 

 

گفته می شود مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب گفته آمریکا اول از برجام خارج شد بنابراین اول آمریکا باید به برجام برگردد. رهبر انقلاب و رئیس جمهور نیز رسما اعلام کردند «آمریکایی ها اول باید به برجام برگردند». درست هم همین است و آنها نیز باید بپذیرند، دائم نمی‌شود به آمریکا امتیاز داد. امریکایی ها منتظرند ببینند رفتار دولت آینده ایران چه خواهد بود. به نظرم زمان می برد و دولت آینده ایران می‌آید، تسلیم می‌شود و سازش می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*