پیامک

باسلام میخاستم ازطریق روزنامه شمااز مدیران مرکز بهداشت بپرسم آیا قصد تجهیز و راه اندازی خانه بهداشت شهرک امام علی(ع)که مدت زیادی از ساخت آن میگذرد را دارند یا ندارند؟
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۸:۲۲:۱۱ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حکیم نزاری ۸ بخاطر تخریب یک منزل قدیمی توسط شهرداری تبدیل به تل خاک شده به شهرداری مراجعه کردیم هر کی میگه به ما ربطی نداره و ما بین اتاق های شهرداری بیر جند سرگردانیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۸:۱۲:۱۰ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ای کاش شهرداری بیرجند نزدیک ایام نوروز فکری به حال آسفالت خیابان ها و ترمیم چاله ها هم برمی داشت.آسفالت برخی نقاط واقعا نیاز به رسیدگی دارد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۰۹:۱۲:۰۴ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. آیا واقعاً حدفاصل پلیس راه بیرجند تا تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه هیچ متولی ندارد که به پارکینگ ماشینهای سنگین و کامیون ها و کارواش تریلی ها تبدیل شده؟ کدام ارگان مسول این نابسامانی است. از خبرنگاران شما خواهشمندیم چند عکس و گزارش از این منطقه تهیه فرمایند. با تشکر
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۲۱:۳۶:۲۷ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام گزارش های تشریفاتی مسئولان از بازار و به اصطلاح رصد قیمت ها برای چیست و این نوع نظارت مقابل دوربین صدا و سیما و گزارش دادن، چه تاثیری بر مردم دارد؟ در بازار هزاران نوع کالا از پوشیدنی و … به مردم عرضه می شود به عنوان مثال مسئولان چگونه قیمت اجناس یک کفش یا شلوار فروشی را رصد می کنند در حالی که هر کدام نرخ خود را دارد؟ اگر این نوع نظارت ها مفید بود تا حالا اثر خود را بر واقعی شدن قیمت ها گذاشته بود.
سلام روستاهای چاهک-موسویه-علی آباد-چلونک-شونگان باجمعیت۴۵۰۰نفر ازتوابع قاینات دردشت واقع شده ولی اینترنت نداردوعجیب تراینکه امکان وصل مودم به خط ثابت هم نیست.چون مخابرات؛سوییچ DSLAMندارد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۶:۴۰:۰۰ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بدون شک موضوع اراضی پادگان در شهر بیرجند به همین راحتی ها قابل حل نیست و باید اقدام اساسی را بزرگان شهر و استان از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار از طریق دفتر رهبری پیگیری کنند تا بلکه به جایی برسد و بعد از سال ها، دیوارهای اراضی محصور شده فرو بریزد و از زمین ها در زمینه منافع شهر بهره برداری شود در غیر این صورت انتقال پادگان در سهم خواهی های مطرح از زمین ها، بی معنا خواهد بود. حالا هم که شنیده و گفته می شود ساخت و ساز پشت دیوارها بدون مجوز شروع شده است.
باسلام. از دادستان محترم استان خراسان جنوبی عاجزانه تقاضا داریم با قاتلین ومتهمین تصادفات منجر به فوت بااعمال شدیدترین مجازات وحبس برخورد کنند. 
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۰۶:۳۷:۳۵ خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلامر قرار بود ۲۲ بهمن جایگاه سوخت CNG نهبندان افتتاح شود اما با وجود انجام تعهدات سرمایه گذار، سنگ‌اندازی و همراهی نکردن برخی ادارات برای تامین زیرساخت ها، گره بر کار‌انداخته است تا این موضوع محقق نشود. حال سنگ‌اندازی‌ها تا آن جاست که سرمایه گذار از اقدام خود پشیمان شده است. آیا فرش قرمز مسئولان استان برای سرمایه گذاران این است. وقتی مشکل کار مشخص است چرا مسئولان شهرستان و از جمله فرماندار پیگیر رفع آن نمی‌شوند؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*