حوادث/ دستگیری فردی که با فروش ملک‌های دولتی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود

واکنش عجیب سگ وفادار

سگی وفادار که توان جدایی از صاحبش را نداشت حدود ۱۰ کیلومتر دنبال ماشین عروس او از خانه تا محل برگزاری جشن دوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظات جدایی حیوانات اهلی از انسان‌ها بسیار جالب است و احساسات هر بیننده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دیدن تصاویر و فیلم‌هایی از وفاداری سگ به صاحبش نشان دهنده میزان وابستگی این حیوان به انسان است.

ویدئویی از دویدن یک سگ در کنار اتومبیل‌های یک جشن عروسی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سگ بیش از ده کیلومتر آن‌ها را همراهی می‌کرد، زیرا نمی‌توانست شاهد جدایی از صاحبش باشد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که این سگ که «فو شی» نامیده می‌شود در مراسم عروسی صاحبش در شهر «شیانگتان» در استان هونان جنوب چین حرکت جالبی انجام داد که توجه همه را به خود جلب کرد. در ویدئو‌های منتشر شده، عجله و بی قراری این سگ برای حرکت در کنار ماشین عروس و داماد تعجب برانگیز است و در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های احساسی متفاوتی را به همراه داشته است.

فیلمبردار این مراسم عروسی می‌گوید که این حیوان خانگی بیش از ۲۰ دقیقه دوید و مسافت بیش از ۱۰ کیلومتر (۶.۲ مایل) را دنبال کاروان ماشین عروس طی کرد. به گفته رسانه‌های محلی، عروس خواستار قراردادن سگ در ماشین شد، اما حیوان از این کار امتناع کرد و پس از اینکه خسته شد، از دویدن به دنبال آنان دست برداشت.

 

 

دستگیری فردی که با فروش ملک‌های دولتی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سند، ملک متعلق به نهاد‌های دولتی را فروخته بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ” علی، ولی پور گودرزی ” توضیح داد: پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع که محتویات پرونده حاوی این بود، مردی با جعل اسناد مالکیت یک ساختمان مسکونی در سه طبقه متعلق به یکی از نهاد‌های دولتی را در محدوده خیابان هاشمی به خریدار فروخته و متواری شده است.

وی بیان داشت: شاکی اظهار کرد، در سال گذشته قصد خرید یک قطعه پلاک ثبتی در محدوده جنوب غرب تهران را داشتیم که پس از مراجعه به چندین مشاور املاک، در نهایت متوجه فروش ساختمان مذکور توسط فروشنده شدم که قیمت مناسبی را برای فروش اعلام کرده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: شاکی ادامه داد پس از مشاهده اسناد مالکیت فروشنده، متصدی مشاور املاک مبایعه نامه‌ای را تنظیم و مبلغ ملک را به طور کامل به فروشنده پرداخت کردم. سپس برای تنظیم سند به دفتر خانه که از قبل معین شده بود، مراجعه کردم که در بررسی‌های انجام شده متوجه شدم که سند جعلی بوده و ملک خریداری شده متعلق به یکی از نهاد‌های دولتی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب غرب تهران شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان در بیست وسوم آذرماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی فرد کلاهبردار را دستگیر کنند.

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی معترف و کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، به شهروندان توصیه کرد: در خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول با کارشناسان حقوقی مشورت و از تجربیات و تخصص آنان بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*