میز خدمت در نمازجمعه ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برپا شد

میز خدمت در نمازجمعه ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برپا شد

بیرجند – ایرنا – میز خدمت با دستور استاندار خراسان جنوبی و به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه امروز در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی با حضور معاونان استاندار، مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان برپا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلای المهدی (عج) بیرجند گفت: میز خدمت موجب همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم و مسئولان می شود.

ناصر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری میز خدمت در حاشیه برگزاری نمازجمعه بیانگر دغدغه مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم است.

وی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از سال گذشته تاکنون با برگزاری میز خدمت، ملاقات های عمومی و مراجعه مسئولان به محلات، قوت تازه ای گرفته که امیدواریم خدمتگزاری به مردم بیش از پیش با تقویت این مسیر ارتقا یابد.

وی ادامه داد: توجه به کانون نمازجمعه، تقویت صفوف ملت و خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام از مهمترین اهداف برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه است که با این هدف گذاری مسیر حل مشکلات مردم و دسترسی به بالاترین مقام هر دستگاه آسان تر می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: نمازجمعه نقش مهمی در تقویت و حفظ انسجام مردم دارد و حضور مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیانگر حس خدمتگزاری و مردم دوستی است.

پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) توسط آیت الله طالقانی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*