پیامک

با سلام
ضمن تشکر از شهردار محترم خواهشمندم در خصوص قول تاسیس فضای سبز مجموعه سایت اداری پیگیر باشند و بهترین نقطه هم همان مکانیست که در نقشه اولیه سایت طراحی شده و خواهشا به بهانه اینکه فروخته شده و فروختند و ما در جریان نیستیم رفع تکلیف نکنند هنوز هم همه ی اهالی متفق القول هستند که بهترین نقطه همان حد فاصل بیمارستان میلاد و کارخانه بهکف بوده و فضای بسیار کوچک و نامناسب احداث شده کفاف و جوابگویی مجموعه بزرگ سایت اداری نیست،باشکر
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۰۸:۵۹:۴۲ خوانده نشده
۲
سلام قابل شهردارمحترم بیرجند. چرا عوامل اجراییات شهرداری مانع ساخت وساز زمین های مذهبی  که جهت استفاده عموم شهروندان بوده می شوند وکاررابنحوی تعطیل می نماینددرصورتی که فردی که مدتی است درهمون مکان اقدام به تخریب وساخت وساز منزل قدیمی می نمایدهیچ نهادی حاضرنیست درمحل حاضر ومانع ازکاروی شوند .لطفابطورشفاف پاسخ دهید تا سایرشهروندان درجریان کم وکیف موضوع قرارگیرند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۲۰:۴۹:۱۴ خوانده نشده خیر
۳
با سلام چرا دکه های مطبوعاتی سطح شهر بیرجند تعطیل است.
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۶:۱۶:۱۹ خوانده شده خیر
۴
باسلام. آمار اشتغال ارایه شده از سوی مسوولان با وضعیت کار جوانان استان سنخیت ندارد مسوولان با شفاف سازی آمار ارایه شده مردم را در جریان امور قرار دهند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۵:۳۷:۰۷ خوانده شده خیر
۵
سلام علت ارسال ارقام نجومی برای برخی از تلفن های همراه چیست این اشتباهات اعتماد مردم را از بین می برد. از سوی دیگر چرا مخابرات تلفن هایی را که غیر فعال است را به نفع خود ضبط می کند.
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۲۱:۵۷:۳۹ خوانده شده خیر
۶
سلام قرار بود مهرماه سال قبل عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی به راه آهن سراسری آغاز شود تا کنون که خبری نشده است و گویا باز هم نمی توان به سخنان مسوولان استان اعتماد کرد. الان هم که گویا اتصال فردوس به راه آهن سراسری مطرح شده است و سر بیرجند به کلاه خواد ماند. 
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۱۷:۳۰:۴۰ خوانده شده خیر
۱۳۹۸/۰۲/۰۵ ۰۹:۳۶:۰۲ خوانده شده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*