پیامک

 

 

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

باسلام وخداقوت.لطفا مکان های تاریخی وگردشگری بیرجند راخصوصی سازی کنید تابیشتررسیدگی واشتغال زایی شود.بیرجنددیدنی ترین جاذبه های تاریخی را دارد ولی افسوس که کسی به آن رسیدگی نمی کند وگردشگر درمرکز استان مکانی رابرای دیدن وتفریح پیدانمی کند!  
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا نظارت کافی براصناف وجود ندارد و هر کس با یک قیمت کالاهای مشابه را به فروش می رساند
لطفا  نظارت بر نان و اب و تغذیه مردم جدی تر باشد. نان سنکک سوخته بی کیفیت با چند گرم صابون .اب همراه با شن و ماسه. و… خدایا شکر که هنوز نفسی داریم.
با عرض سلام و تبریک سال نو به همه هم استانی های عزیز،همانطور که قطعا همه ی همشهریهای بزرگوار بیرجند شنبه شب بوی متعفن و آزار دهنده ای در سطح شهر رو تجربه و استنشاق کردند و قطعا این بو به مشام مسئولین و متولیان شهر نیز رسیده باشه،هر چند وقت یکبار شاهد پراکنده شدن این قبیل رایحه های نامطبوع هستیم و هر چه به غرب شهر حرکت میکنیم بر شدت آن افزوده میشود و نیاز است که بزرگواران متولی در این خصوص اقدام شایسته و بموقع اعمال بفرمایند.
سلام،لطفا به داد مردم درسایت اداری برسید ، بوی گند کشتارگاه بسیار مشمعز کننده است. انشاالله این بو نصیب مسولین هم بشود.
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام از مسوولین شهرداری که در این اوضاع نابسامان اقتصادی برای زیبا سازی شهر تلاش می کنند تشکر می کنیم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۱۴:۳۳ خوانده شده خیر
۵۸ با سلام مسوولان از افزایش چشمگیر گردشگر به استان در ایام عید خبر می دهند ولی ما که حضور این گردشگران و تاثیر حضور آنان را متوجه نشدیم.

 

۰۰۹
۲ +۹۸۹۳۳۵۶۱۶۳۳۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
 چندبار با حراست شهرداری وروابط عمومی شهرداری تماس گرفتیم که فکری به حال کوچه های بلوارامام خمینی (ره) بکنند که زباله ها جمع نمیشه ونظافت انجام نمی شود.
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۶:۴۳ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۳۳۵۶۱۶۳۳۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام . لطفأ به گوش شهرداربیرجند واستانداربرسونید که گناه وجرم ما مردم که درمهرشهرزندگی میکنیم چیست؟!چرا بلوارهمت وبلوارامام خمینی(ره) همش از زباله وآشغال ونخاله ساختمانی دپوشده؟چراتمیزونظافت نمیشه؟چرا؟!
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۴:۳۳ خوانده نشده خیر

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*