در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در استان صورت گرفت؛ تشکیل بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف

امروز خراسان جنوبی – حمیدی / معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۳۹۸ تا ۱۱ فروردین ماه، ۲۶۳ فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.
علی تهوری افزود: این تعداد پرونده طی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ادامه داد : در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۹۸ تاکنون با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته و گزارشات سامانه ۱۲۴، بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال به شاکیان برگشت داده شده است.
وی به اجرای مستمر گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره کرد و گفت : از ابتدای این طرح بیش از ۱۴۱ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در سطح استان برگزار شده است.
وی ادامه داد: شهروندان و مسافران نوروزی استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده کالا و خدمات، مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ این معاونت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان ها اعلام نمایند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد. معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی همچنین بیان کرد : اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ از یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه جاری در سطح استان ادامه داشته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*