در آخرین روزهای نوروز؛ جشنواره «عربخانه سلام» با نذر شادی مردم برگزار می‌شود

 جشنواره «عربخانه سلام» با نذر شادی مردم برگزار می‌شود

امروز خراسان جنوبی / گروه خبر-  عضو هیئت همیاران و مجری جشنواره «عرب‌خانه سلام» گفت: جشنواره «عرب‌خانه سلام» با حضور پنج هزار نفر از اهالی عربخانه برگزار می‌شود.

محمد رضا جمالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره «عرب‌خانه سلام» از حدود چهار سال قبل تاکنون در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه در منطقه عرب‌خانه برگزار می‌شود.

عضو هیئت همیاران و مجری جشنواره بیان کرد: جشنواره در سال اول با حضور هزار نفر از اهالی منطقه عرب‌خانه برگزار شد و پیش‌بینی می‌شود که امسال به حدود پنج هزار نفر برسد.

جمالی با بیان اینکه هزینه برپایی جشنواره هر ساله حدود ۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: در این جشنواره با ابتکار نذر شادی، خود مردم هزینه برپایی این جشنواره و برنامه‌های جانبی آن را با نذورات خود با عنوان نذر شادی بر عهده می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یک تیم ۲۰۰ نفر برگزاری جشنواره را برعهده دارند، ادامه داد: از نکات مثبت این جشنواره که در ابتدا هم ولایتی سلام نام داشت، اجرای برنامه‌های آن از موسیقی و مجری و تدارکات توسط جوانان و مردم بومی منطقه است.

عضو هیئت همیاران و مجری جشنواره عرب‌خانه سلام افزود: در این جشنواره از اولین‌های منطقه عرب خانه چون اولین معلم قرآن، اولین پلیس پاسگاه و شخصیت‌های برجسته ورزشی و فرهنگی منطقه تجلیل می‌شود و همچنین یک برنامه استعداد یابی نیز داریم.

جمالی یا بیان اینکه جشنواره با شعار «در این مهمانی همه میزبان هستند»، یادآور شد: در این جشنواره بین مردم و مسئولین فرقی نیستند و از همه به یک شیوه استقبال می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*