حوادث

باستان شناسان ایتالیایی بر این باورند که بیگانگان مومیایی فرعون را ربوده‌اند.

راز ناپدید شدن مومیایی فرعونبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «بسنتانی» باستان شناس ایتالیایی می‌گوید: هنوز راز ناپدید شدن مومیایی اخناتون به شکل عجیبی ذهن ما را درگیر کرده است.

به نظر می‌رسد مصریان باستان با بیگانگان در ارتباط بوده‌اند و ناپدید شدن اخناتون کار آن‌ها باش،د چرا که ما مومیایی‌های دیگری را یافته‌ایم و در حال انجام تحقیقات بیشتر در این ارتباط هستیم، اما هیچ گونه شواهدی از مومیایی «اخناتون» پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید؛ تولد نوزاد دختر با یک دندان

آخِناتون یا اَخِناتون مُن‌هوتِپ به معنای آمون خرسند است. وی که از دودمان هجدهم بود دینی یکتاپرستانه را بنیاد نهاد که خدای آن آتون نام داشت.
فرضیه‌هایی وجود دارد که شاید مومیایی فرعون هرگز در آرامگاهش دفن نشده و با توجه به اختلافات شدید در دوره حکومتی از سوی دشمنان و شاید بیگانگان ربوده شده باشد.

 

 

 

پیرمرد مهربان پس از ۸۲ سال زندگی مشترک با هدیه جالب خود همسرش را شگفت زده کرد.

نقشه پیرمرد عاشق‌پیشه برای خوشحالی همسرشبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد چینی به مناسبت ۸۲ سال زندگی مشترک با دادن دسته گلی زیبا همسرش را شگفت زده کرد.

این زوج در سال ۱۹۳۷ میلادی در چین با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید؛ راز ناپدید شدن مومیایی فرعون چیست؟

مردعاشق پیشه در این باره گفت: در تمام این ۸۲ سال زندگی عاشقانه‌ای را در کنار همسرم تجربه کرده‌ام.

وی افزود: مراسم عروسی ما بسیار سنتی بود و در طول این سال‌ها یک لحظه از یکدیگر دور نشده‌ایم.

 

 

سرهنگ اقبالی از دستگیری فردی خبر داد که با انتشار تصاویر معشوقه‌اش در فضای مجازی، قصد انتقام گیری از او را داشت.

هتک حیثیت با استفاده از تصاویر شخصیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد اقبالی رئیس پلیس فتا استان البرز  اظهار کرد: خانمی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با یک خط نامشخص و با استفاده از یک آیدی اقدام به ایجاد و انتشار عکس وی کرده و سپس از طریق ایمیل با ارسال تصاویری غیراخلاقی برای شاکیه ایجاد مزاحمت کرده است. این امر ضمن هتک حیثیت شخصیت اجتماعی وی در بین خانواده و محل کار، مشکلات و حواشی خانوادگی نیز برای نامبرده ایجاد کرده است که به دلیل حساسیت، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه شخص مزاحم هیچگونه شماره و یا سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، طی اقدامات پلیس، شخصی به هویت س. ب مورد شناسایی قرار گرفت و طی عملیاتی در یکی از مناطق جنوب استان البرز دستگیر شد.

سرهنگ اقبالی تصریح کرد: متهم هدف خود از انجام این اقدامات را انتقام گیری از جواب رد این خانم به درخواست‌هایش اعلام کرد.

وی افزود: هموطنان گرامی باید به این نکته توجه کافی را داشته باشند که پروفایل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف آلبوم عکس خانوادگی نبوده و باید مراقب هویت خود در این فضا باشند.

رئیس پلیس فتا استان البرز تصریح کرد: افراد سودجو و اشخاصی که قصد انتقام گیری از شهروندان را دارند، می‌توانند با استفاده از این تصاویر و اعمال تغییرات بر روی آن اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر کنند.

 

 

 

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری از حمله یک قلاده پلنگ به یک پدر و پسر در روستای بادامستان این شهرستان خبر داد.

پدر و پسر لردگانی طعمه پلنگ گرسنه شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری از حمله یک قلاده پلنگ به یک پدر و پسر در روستای بادامستان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این حادثه عصر روز سه‌شنبه رخ داد که در پی آن پدر ۵۰ ساله از ناحیه سر، صورت و شکم مصدوم شد که در بیمارستان شهدای لردگان بستری است.

به گفته وی، پسر ۲۷ ساله این پیرمرد نیز در حمله پلنگ دچار مصدومیت خفیف شد که پس از انجام واکسیناسیون از بیمارستان مرخص شد.

کریمی گفت: مصدومان در مرحله اول اعزام به مرکز بهداشت با انجام اقدامات درمانی شست و شو با آب و صابون محل مصدومیت و تزریق واکسن ضدهاری توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنوز مستنداتی مبنی بر حمله پلنگ به ۲ روستایی گزارش نشده است، در عین حال گفت: موضوع از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

شهرام احمدی افزود: مردم حاشیه نشین جنگل و روستاییان در صورت مواجهه با پلنگ آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند تا در صورت بروز چنین حوادثی از کشتن و آسیب به این حیوان در حال انقراض خودداری کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*