با هدف طرح مسائل و مشکلات؛ رایزنی استاندار و مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با وزیران

استاندار خراسان جنوبی دیشب همراه با اعضای مجمع نمایندگان و مسئولان استانی برای طرح مسائل و مشکلات با ۲ وزیر دیدار کرد.

  آقای معتمدیان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در دیدار با وزیر صنعت ، معدن و تجارت ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های مختلف خراسان جنوبی، مشکلات و موانع تجار، معدن کاران، صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح شد.

وی افزود: مهمترین خواسته ها تامین زیرساخت های معادن بخصوص در بخش سنگ ها و طلا، ایمنی معادن زغال سنگ، کمک به معدن کاران، اتمام طرحهای نیمه تمام و اجرای طرحهای صنعتی و تجاری جدید، اختصاص سهمیه های خاص در حوزه گوشت منجمد و لاستیک و تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت و معدن استان بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی این پیشنهادات با کمک نمایندگان و مدیران استانی جمع بندی شده است، افزود: مقرر شد تا بزودی وزیر به همراه معاونان مربوطه در استان حضور پیدا کنند تا از نزدیک مسائل و مشکلات بخش های مختلف را مورد بررسی میدانی قرار دهند تا شاهد تحرک این بخش در استان باشیم.

آقای معتمدیان همچنین با اشاره به ملاقات با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه آقای نمکی اخیرا در زمان تصدی معاونت سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی سفری داشتند که از نزدیک در جریان روند اجرای طرحهای بخش بهداشت و درمان استان قرار گرفته بودند که این مهم کار را برای ما راحت تر کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵ درخواست خراسان جنوبی در بخش بهداشت و درمان شهرستانها و مرکز استان تحویل وزیر بهداشت شد، گفت: با بیشتر این درخواست ها روز گذشته موافقت و دستورات لازم صادر شد که امیدواریم همکاران بخش بهداشت و درمان استان این موارد را به جد پیگیری کنند.

آقای معتمدیان به ملاقات عصر امروز خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت ها از جمله آب و برق مشکلات متعددی دارد که امیدواریم در دیدار با آقای اردکانیان و دعوت از وی برای حضور در استان بتوانیم مشکلات و مسائل را مطرح کنیم.

استاندار افزود: با توجه به اینکه نبود برخی زیرساخت ها موانع سر راه توسعه صنعت و معدن است باید سیاست ها به گونه ای دنبال شود که با هم افزایی مسئولان، نمایندگان، همکاری مردم و انجام کار کارشناسی بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*