حوادث

دختر شهرستانی که برای کار به تهران آمده بود در یک دفتر فیلمسازی به زندگی خود پایان داد.

خودکشی خانم منشی در دفتر فیلمسازیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۴ صبح ششم بهمن، یکی از کارمندان شرکت فیلمسازی در خیابان قریب وارد شرکت شد، اما به محض ورود جسد حلق‌آویز منشی ۳۴ ساله شرکت را دید.

با مشاهده این صحنه، بلافاصله با پلیس تماس گرفت و موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام شد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دختر جوان از شهرستان برای کار به تهران آمده و در شرکت فیلمسازی به عنوان منشی مشغول به کار شده است.

از آنجایی که دختر جوان جایی برای زندگی نداشته شب‌ها نیز در همان شرکت می‌خوابید.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در رابطه با مرگ خانم منشی ادامه دارد.

 

 

علت فوت دختربچه در بیمارستان قاین در دست بررسی است

بیرجند – ایرنا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: علت فوت دختربچه ۱۰ ساله در بیمارستان شهدای قاین در دست بررسی است.

جلال احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمار چهارم بهمن ماه جاری با تشخیص آپاندیست برای اتاق عمل آماده شد که حین آماده شدن و تزریق بیهوشی برای عمل جراحی فوت کرد.
وی گفت: هنوز علت فوت این دختربچه مشخص نیست و بررسی کامل در این زمینه انجام نشده لذا نمی توان هیچ عاملی را در فوت بیمار تایید کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: برای فوت این دختر احتمالات زیادی مطرح است به عنوان مثال شاید بیماری زمینه ای در او وجود داشته که ناشناخته بوده است.
وی گفت: بعضا مشاهده شده برخی بیماران بیماری های ناشناخته ای دارند که به محض اقداماتی از جمله تزریق دارو یا بیهوشی منجر به فوت فرد شده است.
احمدی تصریح کرد: جسد دختربچه باید توسط پزشکی قانونی بررسی شود و اقدامات تشخیصی و بافت شناسی نیز گاهی چند هفته طول می کشد لذا نمی توان نظر قطعی در ارتباط با چگونگی فوت داد.
وی گفت: برخی به اشتباه کمبود تجهیزات و امکانات را بهانه ای برای فوت این دختربچه اعلام کرده اند در حالیکه بیمارستان شهدای قاین با کمبود تجهیزات مواجه نیست و اعمالی از جمله جراحی مغز و اعصاب در این بیمارستان انجام می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: دادستان قاین نیز در ارتباط با این موضوع تاکید کرده هرگونه اظهار نظر خودسرانه یا انتشار مطالب غیرمستند و یا انتساب علت فوت به شخص یا اشخاصی قبل از احراز مراتب مزبور فاقد وجاهت قانونی بوده و حسب مورد می تواند موجبات توجه اتهاماتی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*