چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 بیرجند قهرمان مسابقات وزنه برداری جام فجر شد
بیرجند الف، قهرمان مسابقات وزنه برداری جام فجر

مسابقات وزنه برداری گرامیداشت دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم بیرجند الف پایان یافت.

این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان های خراسان جنوبی و سیستان بلوچستان در سالن فتوت مجموعه ورزشی ولایت بیرجند برگزار شد. در این دوره از رقابت ها ورزشکاران در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم بیرجند الف قهرمان شد و تیم های خراسان جنوبی ب و سیستان بلوچستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در پایان این ماراتن استانی، با حضور سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان” خسروی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل ” بازیار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و پیشکسوتان از تیم های برتر با اهدای مدال و حکم قهرمانی تجلیل شد.

سوت پایان رقابت های فوتسال بانوان در بیرجند به درآمد

سوت پایان رقابت های فوتسال بانوان در بیرجند
رقابت های فوتسال بانوان، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بیرجند برگزار شد. در رقابت‌های فوتسال «جام فجر» بانوان شهرستان بیرجند پنج تیم از ۱۶ تا ۲۰ بهمن‌ماه در سالن شهیدین قاسمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان؛ تیم امید بر سکوی قهرمانی بیرجند ایستاد، تیم پیروزی نایب‌قهرمان و تیم سی‌گل به مقام سوم دست یافت.
گالری

 

 

 

 

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی از برگزاری رقابت‌های تکواندو مشترک خراسان رضوی و جنوبی با قهرمانی تیم زیرکوه خبر داد.

 

محمودی افزود: این رقابت‌های بین تیم‌های خراسان رضوی و جنوبی از شهرستان‌های بردسکن، تایباد، گناباد، فیض آباد، بشرویه و زیرکوه با حضور ۱۹۴ ورزشکار برگزار شد

وی افزود:در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم‌های زیرکوه خراسان جنوبی، تایباد و فیض آباد به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

 

برگزاری رقابت های اسکواش جام فجر، در بیرجند

برگزاری رقابت های اسکواش جام فجر، در بیرجند

رقابت های اسکواش گرامیداشت دهه مبارک فجر، در کورت اسکواش مجموعه ورزشی ولایت بیرجند برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها مهدی مطیع مقام اول سید محمدحسین حسینی مقام دوم و حسین محسن زاده و سبحان سابقی مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در پایان نیز با حضور سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و غنی رییس هیات اسکواش استان از نفرات برتر تحلیل شد.
مسابقات تنیس بانوان سربیشه پایان یافت

مسابقات آزاد تنیس روی میز شهرستان سربیشه در بخش بانوان به کار خود پایان داد.
در این مسابقات فاطمه اکبری، ریحانه اکبری و الهه بخشی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

🖊 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قائنات،روز گذشته ۱۹ بهمن ماه به همت ورزشکاران باشگاه بزرگمهر قاینی صعود به ارتفاعات پوشیده از برف جنگل زیبای زول صورت گرفت.
این برنامه از ساعت ۸صبح شروع وکوهنوردان باشگاه بزرگمهرباشورونشاط ولذت به ارتفاعات مشرف برجنگل زول صعودکردند.
این برنامه باکاشت بذربنه و بادامشک درساعت ۱۱:۳۰ با موفقیت وسلامتی به پایان رسید.

 

 

 

کاپ اخلاق مسابقات تیراندازی کشور به سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی رسید
تیم تیراندازی نوجوانان و جوانان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی موفق به دریافت کاپ اخلاق مسابقات تیراندازی کشوری و قرارگرفتن در بین تیم های برتر شرکت کننده در این مسابقات شد.

حجت فنودی، سعید نوری، علی عبدالهی و محمد حسن خسروی با مربیگری احسان سلمانی و سرپرستی سرگرد نقی زاده در این مسابقات حضور داشتند

 

 

 

مسابقات فوتبال دستی دهه فجر بیرجند پایان یافت

به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان بیرجند با همکاری کمیته فوتبال روی میز یک دوره مسابقه فوتبال روی میز به صورت دوبل برگزار کرد
در این مسابقات که در خانه فوتبال روی میز شهرستان بیرجند برگزار شد۲۰ ورزشکار با همدیگر به رقابت پرداختند که در پایان اقایان نقنجی ومحمدزاده به مقام اول
اقای حسینی ودستگردی به مقام دوم  و اقای حیدری و گلستانی به مقام سوم دست یافتند

 

 

نفرات برتر مسابقات تنیس دهه فجر سربیشه مشخص شدند
مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نوجوانان شهرستان سربیشه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور ۱۵ ورزشکار در سالن اصالت شهرستان سربیشه برگزار شدو در پایان این مسابقات آقایان جواد عسکری، علیرضا الیاسیان و مهدی حسنی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
علاوه بر این مسابقات آزاد تنیس روی میز دهه مبارک فجر در بخش آقایان با حضور ۱۳ ورزشکار به صورت دو حذفی برگزار شد و  در پایان آقایان مرتضی حداد ، رسول فدایی و حمیدرضا بیژن پور به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

 

 کلاس مربیگری والیبال بانوان در طبس برگزار شد

دوره مربیگری درجه ۳ والیبال ویژه بانوان که با حضور موسوی مدرس یزدی فدراسیون والیبال کشور از اواخر هفته گذشته در طبس آغاز شده بود با برگزاری آزمون عملی و تئوری به پایان رسید.

در این دوره آموزشی ۲۵ نفر از علاقه مندان از شهرهای مختلف استان و برخی استان های همجوار حضور داشتند

 

 

 

تیم ووشوی خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شد

تیم نوجوانان و جوانان استان خراسان جنوبی در بخش پسران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

این مسابقات از ۲۲ لغایت ۲۵ بهمن ماه در اصفهان برگزارمی‌شود و تیم خراسان جنوبی با ترکیب رضا شادمان ، زین العابدین اصفهانی، رضا شوری، محمد صالح نیکرو، علی حاتمی، فرهاد مقدم و  امیرمهدی کوهی به مربیگری سجاد ورقایی در این مسابقات حضور دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*