استقبال مسوولان قاین از دوچرخه سواران طرح ۴۰ بهار ناجا

دوچرخه سواران حاضر در تیم یگان ویژه ناجا در بدو ورود به شهر قاین در محل مجتمع رفاهی امام رضاع مورد استقبال  رئیس هیات دوچرخه سواری استان و  رئیس هیات شهرستان قاینات و دوچرخه سواران این شهرستان قرار گرفتند.

دوچرخه سواران ناجا و شهرستان قاینات در ادامه پس از حرکت نمادین در سطح شهر به گلزار شهدای فرخ آباد این شهر رفتند و پس از استقبال مسولین شهرستان با اهدای شاخه گل بر مزار شهدا با آرمان های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

مسئول برگزاری این تور هدف این برنامه را اجر نهادن بر چهلمین سالگرد شکوهمند بهار انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری عنوان نمود.

 

دوره هواشناسی کوهستان در خراسان جنوبی برگزار می شود 

دوره هواشناسی کوهستان به منظور ارتقا سطح علمی وفنی کوهنوردان خراسان جنوبی از سوی هیات شهرستان بیرجند برگزار می شود

این دوره آموزشی که پیش نیاز تمامی دوره های فدراسیون و مربیگری این رشته می باشد با مدرسی استاد هاشم نژاد به مدت یک روز ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود

برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مسابقات تکواندو قهرمانی خراسان جنوبی

برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مسابقات تکواندو قهرمانی خراسان جنوبی

 

در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی خراسان جنوبی، در محل خانه جوان شهرستان بیرجند برگزار شد.
در این جلسه علیرضا محمودی رئیس هیات تکواندو استان، به همدلی و همکاری بیشتر مسئولین در اجرای مسابقات چند جانبه، پومسه و هانمادانگ، مسابقات جام فجر و تکواندو قهرمانی استان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید نمود
در ادامه رووسای هیات تکواندو شهرستان ها به مشکلاتی از قبیل کمبود اعتبارات جهت برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها و عدم حمایت لازم از سوی نهادهای دولتی اشاره کردند.

حضور نجمه خدمتی در اردوی تیم ملی

حضور نجمه خدمتی در اردوی تیم ملی

نجمه خدمتی بانوی تیرانداز خراسان جنوبی در کنار ۱۰ تیرانداز برتر کشور، به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش امروز خراسان جنوبی در این اردو، ورزشکاران از اول تا بیستم بهمن ماه تحت نظر کادر فنی در محل مجموعه ورزشی آزادی تهران به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

رقابت های لیگ برتر ووشوی خراسان جنوبی برگزار می شود

رقابت های لیگ برتر ووشوی خراسان جنوبی
هفته پنجم و ششم مسابقات لیگ برتر ووشو یادواره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی پیگیری می شود.
در هفته پنجم ، تیم های هئیت ووشوی نهبندان، ستارگان شهردای خضری، آرین فایتر آرین شهر و هیئت ووشوی زیرکوه به ترتیب با تیم های شانه تخم مرغ گوهر کویر، پایگاه فرهنگی اجتماعی مهرشهر، معماری داخلی اشکوب و هیئت ووشوی قاین به مصاف هم می روند.
هم چنین در هفته ششم نیز ، معماری داخلی اشکوب با هیئت ووشوی نهبندن دیدار می کند، کفش میامی به مصاف ستارگان شهرداری خضری می رود و پایگاه فرهنگی اجتماعی مهرشهر به مصاف هیئت ووشوی زیرکوه خواهد رفت.
این مسابقات از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ بهمن ماه در خانه ووشوی استان واقع در سایت اداری آغاز می شود.
در جدول رده بندی تیم ها تا پایان هفته چهارم، تیم های کفش میامی با ۱۲ امتیاز، ،معماری داخل اشکوب با ۹ امتیاز و شانه تخم مرغ گوهر کویر بیرجند نیز با ۹ امتیاز به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*