چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

 

رقابت دونده‌های خراسان‌جنوبی در مسابقات دو صحرا نوردی کشور

تیم دوی صحرانوردی خراسان جنوبی به مسابقات کشوری این رشته که از روز گذشته تا دهم دی ماه به میزبانی استان سمنان و با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود اعزام شد.

 مهدی آهویی، وحید مرادی و ابراهیم عظیمی در رده سنی نوجوانان، محمدرضا احمدآبادی در رده جوانان، جواد شاهزهی، محمدرضا محمدپور و علیرضا علی‌نیا در رده بزرگسالان به سرپرستی و مربی‌گری علیرضا چاجی نماینده‌های استان در این ماراتن ملی هستند.

مسابقات فوتسال کارمندان دولت در خراسان جنوبی با قهرمانی تیم آموزش و پرورش پایان یافت

دادگر مسوول برگزاری این مسابقات گفت: در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم های ورزش و جوانان و علوم پزشکی ب در دیدار فینال تیم های آموزش و پرورش و علوم پزشکی الف با یکدیگر در سالن شهیدین قاسمی بیرجندبه رقابت پرداختند

وی افزود: پس از تیم آموزش و پرورش تیم های دانشگاه علوم پزشکی الف و ب به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

 

رئیس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی از پایان رقابت های دارت گرامیداشت هفته سواد آموزی خبر داد.

 

علیزاده افزود: اولین دوره مسابقات دارت گرامیداشت هفته سواد آموزی با حضور ۲۵ شرکت کننده در بخش بانوان به میزبانی مرکز ارتقاء آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها فرشته عبدالهی، فاطمه مزگی نژاد، سمانه نخعی نژاد و بی بی سکینه حسینی به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

 

 

والیبالیست خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی بانوان
مهسا کدخدا بانوی ملی پوش خراسان جنوبی گفت: از فروردین ماه سال آینده به همراه سایر ملی پوشان کشورمان در تمرینات تیم ملی بانوان شرکت خواهند کرد.
وی در ادامه گفت: هم اکنون در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور حضور دارم و از امروز پنجشنبه هفته جاری نیم فصل برگشت لیگ برتر بانوان کشور آغاز میشود.

گفتنی است این بانوی شایسته والیبال استانمان در نیم فصل رفت مسابقات لیگ برتر کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی به همراه تیم پیکان تهران شده است

 

 

 

تیم بوکس خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شد
تیم بوکس جوانان استان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور که در استان گیلان و در شهرستان رشت برگزار می شود اعزام شدند.
این تیم با حضور سینا فایده، مهدیار مهدی آبادی، مسعود آرام جو و مصطفی رضایی
به مربیگری محمدعلی قربانی و سرپرستی حبیب اله قاسمی به این مسابقات اعزام شدند.
این مسابقات تا ۱۰ دی ادامه دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*