در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی خور اعلام شد: حضور تکفیری ها در نوار مرزی شرق کشور

امروز خراسان جنوبی – حسین زاده hoseinzade@birjandtoday.ir / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هدف استکبار تسلط بر کل جهان است، گفت: استکبار جهانی در پی بی دین کردن و تضعیف ملت‌هاست تا بتواند ثروت ها و منابع آنها را چپاول و غارت نماید. حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز گذشته در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شکاری شهید سرلشکر خلبان حسینی خراسان جنوبی افزود: نباید در مقابل دشمن به خواب غفلت فرو رویم هر چند که بنا بر تحلیل کارشناسان با وجود یال و کوپال دشمن بحث جنگ نظامی آنان بر علیه کشورمان منتفی است اما به هرحال در به راه های دیگر برای ورود دشمن با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی باز است. وی با ذکر اینکه کشور ما که نمی توانست سیم خاردار تولید کند امروزه جزو هفت کشور برتر جهان در تجهیزات پیشرفته نظامی است، اظهار کرد: استکبار در کشورهای دیگر پادشاهان و فرمانروایانی را مسلط می کند که در مقابل مردم قلدر باشند و هر چه آنها بگویند را اجرا کنند. وی تصریح کرد: جرم امیرکبیر ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار و تلاش برای استقلال کشور بود که در نهایت نیز به همین خاطر او را به شهادت رساندند زیرا معتقد بود که نباید بچه های خود را به گدایی درب خانه انگلیسی‌ها بفرستیم اما دیگران این را نمی‌فهمیدند و کسانی که می فهمند از دیدگاه غرب و استکبار مجرم هستند.
ساده زیستی مقام معظم رهبری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش هم گفت: باتوجه به کوچ تکفیری ها به سمت شرق کشور، نیاز است صدای غرش هواپیما در منطقه به صدا در آید. امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آینده ای نزدیک پایگاه هوایی بیرجند افتتاح می شود هرچند محل استقرار این پایگاه را اعلام نکرد. وی با بیان اینکه حضور نیروهای هوایی در خراسان جنوبی به لحاظ امنیتی و اقتصادی برکت خوبی داشته است، افزود: با توجه به کوچ تکفیری ها به سمت شرق کشور، نیاز است صدای غرش هواپیما در منطقه به صدا در آید تا همه تکفیری ها حساب کار دستشان آمده و چشم داشتی به خاک عزیزمان نداشته باشند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه تودیع و معارفه نیز با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: ساده زیستی مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و ارتشیان ما چنانچه این الگو را سرلوحه کارشان قرار دهند سرباز واقعی ولایت خواهند بود.
امیر سرتیپ خلبان ستاد واحدی با اشاره به اینکه به همدلی نیروهای مسلح و تمامی نیروهای کشوری و لشکری افتخار می کنیم، اظهار کرد: بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در نوزدهم بهمن ۵۷ یوم ا… بود و رشادت های خلبانان تیزپرواز این نیروی الهی در هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با رژیم متجاوز بعثی بسیار مشهود بود و در حال حاضر نیز نیروی هوایی برای هرگونه دفاع هوایی از کشور آمادگی دارد و به بهترین سامانه‌های آفندی و پدافندی مجهز است و به سمت بومی سازی سامانه های به روز دنیا حرکت می کند.
آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را داریم
وی به ساخت هواپیماهای پیشرفته صاعقه و کوثر اشاره کرد و ماهیت نیروی هوایی ارتش را واکنش سریع هوایی ذکر کرد و افزود: ما به موشک های با برد بالا و پروازهای تاکتیکی مجهز هستیم و در شبیه سازی نیز بسیار خوب عمل کرده ایم. امیر واحدی با بیان اینکه سقوط، سرنوشت زورگویانی است که خواسته هایشان را به ملت ها تحمیل می‌کنند، گفت: ما با توان بالا و برخورداری از تجهیزات به روز برای مقابله با هرگونه تهدید که امنیت کشور را به مخاطره اندازد، آمادگی کامل داریم.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با قدردانی از زحمات ده ساله سرهنگ خلبان مصطفوی در پایگاه شکاری شهید حسینی، سرهنگ خلبان محمد رضا بهرام نژاد را به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی کرد. حجت الاسلام صدیق نیا رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید حسینی نیز گفت: تمام قدرت و توان نیروهای هوایی ارتش تحت حمایت خاص الهی است و به همین خاطر امنیت بخش و عزت آفرین برای جامعه هستند و افتخار دیگرشان هم این است که مستقیما تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت فقیه می باشند. سرهنگ خلبان مصطفوی فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید حسینی در این جلسه اخلاص و روحیه بالا را از خصلت های خلبانان نیروی هوایی در انجام پروازهای عملیاتی و رمز موفقیت آنان در این مأموریت ها دانست. در این جلسه سرهنگ خلبان بهرام‌نژاد حکم انتصاب خود به فرماندهی پایگاه شکاری شهید حسینی را دریافت کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*