برگزاری اولین جشن چله نشین خاص در بیرجند

امروز خراسان جنوبی- سنایی فر / اولین جشن چله نشین خاص روز گذشته با حمایت خیرین در مرکز پزشکی بیماران خاص شهرستان بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جمع رؤسا، پزشکان ، پرسنل و بیماران خاص این مرکز گفت: رفع مشکلات بیماران و همچنین رضایت بیماران و خانواده هایشان از مهمترین اهداف مرکز پزشکی بیماران خاص است. دکتر دهقانی افزود: این جشن بهانه ای است تا دقایقی را در کنار بیماران حضور یافته و درد و رنج ناراحتی ناشی از بیماری فراموش گردد و پرسنل این مرکز نیز با روحیه و نشاط وظایف خود را انجام دهند و بیماران با دلگرمی خدمات دریافت نمایند.
گفتنی است در این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و رئیس مرکز پزشکی بیماران خاص به همراه تعدادی از پزشکان، از بیماران بستری مرکز عیادت کردند . همچنین ارائه موسیقی سنتی و تهیه سفره سنتی شب چله از دیگر مراسم این مرکز بود .
لازم به ذکر است مرکز پزشکی بیماران خاص استان با هدف حمایت از بیماران تالاسمی، دیالیز، هموفیلی، MS، دیابت، شیمی درمانی، سرطان و تجهیز بانک خون، آزمایشگاه، سالن کنفرانس و واحد اداری و همچنین ارائه خدمات درمانی و آموزشی به کلیه بیماران خاص در سال ۹۲ به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*