چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

«خدمتی» در اردوی تیم ملی تفنگ ایران

 بانوی تیر انداز خراسان‌جنوبی با دعوت فدراسیون تیراندازی به دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ ایران پیوست.

نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی به همراه آرمینا صادقیان از ایلام، نرجس امام‌قلی‌نژاد از مازندران، فاطمه کرم‌زاده از بوشهر، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، الهه احمدی و حسنی توتونچی از تهران، حسین باقری از اصفهان، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان، پوریا نوروزیان از ایلام تیراندازانی هستند که تمرینات خود را تحت نظر کادر فنی انجام می‌دهند.

اردوی آمادگی تیم ملی تفنگ کشورمان از ۲۶ آذرماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و تا ۷ دی‌ماه ادامه می‌یابد.

 

 

 

 

بانوان والیبالیست آموزش‌وپرورش قهرمان مسابقات کارکنان دولت در خراسان‌جنوبی شدند

پرونده نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال بانوان المپیاد کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این رویداد ورزشی ۱۲ تیم از سازمان‌ها و ادارات استان به میزبانی شهرستان بیرجند در سالن حجاب مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء بصورت گروهی به رقابت پرداختند که چهار تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

والیبالیست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در بازی رده‌بندی المپیاد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در مقابل دانشگاه بیرجند به میدان رفت که با غلبه بر حریف و کسب مقام سوم رقابت‌ها راهی رختکن شد.

در فینال این ماراتن استانی نیز تیم والیبال آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی متشکل از بی‌بی‌مریم حسینی، بی‌بی‌سمیه نطقی‌مقدم، زهرا محمدزاده، مریم فرخی‌فرد، فاطمه مردانی، اعظم مصلحی، فاطمه عبادی، سمیه بارانی، الهام حاجی‌پور با مربیگری ناهید شیبانی و سرپرستی سعیده کرباسچی به مصاف دانشگاه علوم پزشکی رفت که با شکست رقیب بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد.

 

 

 

 

 

رئیس هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی گفت:نفرات برتر رقابت های طناب کشی کارکنان ادارات استان معرفی شدند.

علیزاده افزود:این رقابت ها که از هفدهم آذر ماه جاری به میزبانی سالن سرو در دو بخش گروهی و حذفی آغاز شده بود، با قهرمانی تیم سازمان امور مالیاتی به پایان رسید.

علیزاده گفت:در این دوره از رقابت ها تیم های راه و شهرسازی و بیمه سلامت عناوین دوم و سوم و تیم شهرداری بیرجند کاپ اخلاق را دریافت کردند.

 

 

 

 

 

 

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتای خراسان‌جنوبی گفت:  مسابقات استانی سبک کیوکوشین ساکاموتو خراسان‌جنوبی با حضور رئیس سبک ایران و خاورمیانه و حضور ۵۰۰ کاراته کار برگزار می‌شود.

سید شاهرخ حسینی رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتای خراسان‌جنوبی افزود: این مسابقات در شهرستان درمیان در ۲۹آذرماه برگزار خواهد شد. حسینی ادامه داد:این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان،جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*