کشور در جنگ رسانه ای و روانی است

 

دبیر کمیته امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در خراسان جنوبی گفت: کشور در جنگ رسانه ای و روانی بزرگ با دشمنان قرار دارد و باید در برابر این جنگ ایستادگی کرد.

 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علیرضا حسینی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در شهر اسدیه افزود: اتحاد و همبستگی سد محکمی در برابر جنگ روانی و توطئه های مختلف دشمن است.
وی بیان کرد: دشمن ما را تحریم دارویی می کند ولی در زمینه فضای مجازی و رسانه ای تحریم نمی کند چرا که آنان خط تبلیغات، افکارسازی و شایعه سازی علیه نظام جمهوری اسلامی را تا کانون خانواده ما باز گذاشته اند تا از این محل به نفع خود استفاده کنند.
حسینی بیان کرد: دشمنان در هشت دفاع مقدس و جنگ نظامی علیه کشور ایران شکست خوردند و امروز جنگ های روانی را برای رسیدن به اهداف خود طراحی کرده اند لذا امروز جنگ اقتصادی نوعی جنگ روانی است که در آن قرار داریم.
وی گفت: اتحاد و همدلی مردم ایران در برابر جنگ اقتصادی و کینه توزی دشمنان، استکبار جهانی را پریشان و آشفته می کند و استکبار جهانی اذعان دارد که ما باید تجهیزات دفاعی نداشته باشیم و این را حق کشور ایران نمی داند.
امام جمعه سابق اسدیه اضافه کرد: قدرت دفاعی و نظامی ایران برای بازدارندگی است و دشمنان و آمریکایی ها هرگز جرات تجاوز به کشور ما را ندارند و دلیل آن توان بالای صنعت نظامی است.
وی آل سعود را هم پیمان اصلی آمریکا در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: بزرگترین معامله قرن در زمینه فروش تجهیزات نظامی در دو سال گذشته بین آمریکا و عربستان و فرانسه و عربستان انجام شده است.
وی افزود: تقویت صنعت دفاعی کشور از ارکان مهم صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی و استقلال جمهوری اسلامی ایران است و در این شرایط حساس افزایش قدرت بازدارندگی و دفاعی برای مقابله با دشمن ضروری است.
حسینی اظهار داشت: رئیس جمهوری آمریکا گفته که آل سعود بدون حمایت آمریکا دو هفته هم بیشتر دوام نمی آورد این در حالی است آمریکا در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب هر اقدامی از جمله تحریم دارو، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم اقتصادی را انجام داده ولی انقلاب ملت ایران بدون توجه به تهدیدات دشمنان مسیر پراقتدار خود را ادامه می دهد.
دبیر کمیته امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به برخی از اهل سنت و تشییع رسانه می دهد و حمایت مالی می کند تا بتوانند علیه یکدیگر حرف بزنند و آتش افروزی کنند.
وی با تاکید بر اینکه بیشترین دشمنی با اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است ادامه داد: دشمنان متوجه شده اند که مقام معظم رهبری به عنوان مغز تفکر انقلاب اسلامی هرگز اجازه غارت گری دشمنان را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشورهای همسایه را هم نمی دهند.
حسینی افزود: اگر متحد باشیم و مسیری را که شهدا و امام پیش روی ما گذاشته اند، ادامه دهیم آمریکا را از این هم متاصل تر خواهیم کرد.
وی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا بدهکارترین کشور به سازمان ملل است و با یک هیمنه پوشالی از شاهانی که می خواهند سنوات خدمت شان یک روز بیشتر شود، حمایت می کند.
وی بیان کرد: آنان می دانند نیروی بازدارنده و فرهنگ ساز در کشور در عرصه نظامی، اطلاعاتی و امنیت بسیج و سپاه است، به همین خاطر می خواهند این نیرو را تضعیف کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*