حوادث/اختلاس میلیاردی زنانه در شیراز / خودسوزی پسر ۲۰ ساله مقابل وزارت کار /مرد غیرتی دوست خیانتکارش را کشت /نقشه زن خدمتکار برای انتقام‌جویی از صاحبکارش برملا شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: یک کارمند زن متخلف شاغل در یکی از اداره های شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، ۲۲ میلیارد ریال پولشویی و اختلاس کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ فرج شجاعی، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از اداره های شیراز مبنی بر پولشویی و اختلاس توسط یکی از کارمندان زن، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از اداره ها که در حوزه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فعالیت می کرد با ترفند خاصی ۲۲ میلیارد ریال را در چند مرحله برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متعاقب آن ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر را در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۲ میلیارد ریال پولشویی و اختلاس اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

 

 

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از خودسوزی جوانی ۲۰ ساله خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس کرمی در توضیح این خبر گفت : ساعت ۹ صبح روز جاری عوامل انتظامی یگان حفاظت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ضلع شمالی ساختمان وزارتخانه واقع در خیابان نیایش مشاهده کردند جوانی حدودا بیست ساله ای با یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ در محل حاضر و در یک اقدام غیر منتظره با استفاده از یک بطری بنزین اقدام به خودسوزی نمود که سریعا عوامل انتظامی وارد عمل شدند و برای پیشگیری از صدمات بیشتر حریق را اطفا کردند.

وی افزود: در این حادثه قسمت هایی از بدن این جوان دچار سوختگی شده است که با توجه به صدمات وارده عوامل اورژانس نسبت به انتقال مصدوم به مراکز درمانی اقدام نمودند.

سرهنگ کرمی در خاتمه عنوان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد مصدوم که با شوهر خواهرش اختلاف خانوادگی داشته به همین علت در مقابل محل کار وی اقدام به خودسوزی کرده است .

 

 

مرد جوان که به روابط پنهانی همسرش ظنین شده بود برای غافلگیر کردن او به کمین نشست تا اینکه سرانجام یک روز با ورود ناگهانی به خانه‌اش همسر خود را با یکی از دوستانش دید و در نزاعی مرگبار مرتکب قتل شد.

به‌ گزارش ایران، هفته گذشته خبر این حادثه به کلانتری حصارک رسید. مأموران با ورود به آپارتمانی با پیکر خونین و نیمه جان جوانی به‌نام سیروس رو به رو شدند و او را به بیمارستان رجایی انتقال دادند اما پزشکان نتوانستند نجاتش دهند و روز بعد وی روی تخت بیمارستان جان داد.

مأموران پلیس آگاهی در جریان تحقیق اطلاع یافتند فرهاد از مدتی قبل به روابط پنهانی همسرش با دوست خود پی برده بود و یک روز به سراغ همسر دوستش رفته و موضوع خیانت شوهر وی را برملا کرده بود و از زن جوان خواسته تا برای اثبات این ادعا همراه وی به خانه‌اش برود. وقتی این دو به خانه فرهاد رفتند هانیه و سیروس را که با هم خلوت کرده بودند غافلگیر کرده و طی نزاعی که بین آنها در گرفت فرهاد با حمله به دوستش سیروس، او را بشدت مجروح کرد و باعث قتل او شد.فرهاد طولی نکشید که دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

او به مأموران پلیس آگاهی گفت: چند ماهی بود که به ارتباط پنهانی همسرم با یک مرد غریبه ظنین شده بودم، فهمیدم زنم با یکی از دوستانم که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم ارتباط دارد؛ اول باور نکردم اما وقتی بیشتر پیگیری کردم مطمئن شدم و الان قبول دارم که دوستم را کشته‌ام. او مستحق مرگ بود البته همسرم هم مستحق مرگ است.هانیه هم که به اتهام رابطه گناه آلود دستگیر شده است در بازجویی مدعی شد یکسالی بوده که با سیروس دوست بوده و بداخلاقی همسرش باعث شده بیشتر با سیروس ارتباط برقرار کند.

پرونده اتهامی این زن و شوهر به دادسرا ارجاع شد و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند.

 

 

پسر جوانی که قصد بردن دوست معتادش را به کمپ ترک اعتیاد داشت، در یک درگیری با یک ضربه چاقو او را به قتل رساند.

به‌ گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۳:۱۰ بامداد جمعه ۱۸ آبان مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر (عج) طی تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی طی یک درگیری با چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

بنابر اظهارات اولیه مأموران و تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول در خانه دوستش در شهرری بوده است.

مادر دوست مقتول که این پسر را به بیمارستان رسانده بود به مأموران گفت: آرش رفیق پسرم بود، وی اعتیاد شدیدی به شیشه داشت. پسرم می‌خواست او را به کمپ ترک اعتیاد ببرد، اما آرش مخالفت کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدند و پسرم با چاقو او را زد و فرار کرد. من که وضعیت را وخیم دیدم با اورژانس تماس گرفته و آرش را به بیمارستان رساندم.

در نهایت با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.

 

 

خدمتکار اخراجی که برای انتقام از صاحبکارش طلا‌های او را دزدیده بود، به دام مأموران پلیس افتاد.

نقشه زن خدمتکار برای انتقام‌جویی از صاحبکارش برملا شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خدمتکار زن که طلا‌های صاحبکارش را دزدیده بود، وقتی قصد فروش آن‌ها را در اینستاگرام داشت به دام مأموران پلیس افتاد.

این زن خدمتکار ماه‌ها در خانه صاحبکارش در ابوظبی مشغول به کار بوده، اما وقتی دریافت صاحبکارش او را اخراج و خدمتکار جدیدی را استخدام کرده است، نقشه انتقام در ذهنش شکل و تصمیم به سرقت طلا‌ها گرفت.

گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد که صاحبکار پس از سرقت بلافاصله به خدمتکار جدید ظنین شده و او را به جرم سرقت تحویل پلیس داد، اما وقتی عکس طلا‌های ربوده شده‌اش را در اینستاگرام دید و موضوع را پیگیری کرد، دریافت خدمتکار قدیمی‌اش طلا‌ها را برای فروش گذاشته است. بدین‌ترتیب به پلیس خبر داد و زن سارق دستگیر شد.

منبع: روزنامه ایران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*