سرمقاله/نظام تا یک ماه دیگر سقوط می کند…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
دقیقا چهل سال است که جمله نظام تا یک ماه دیگر سقوط می کند را بارها و بارها شنیده ایم، برخی نیز قسم و آیه و تحلیل هم برای انشای رأی شان ارائه می دهند، چهل سال است که احمقی چون اهوراپیروز خالقی یزدی یک شومن ایرانی مقیم آمریکا معروف به هخا هر ساله حتی ساعت ورودش به ایران را نیز اعلام می کند! چهل سال است که صدها فرستنده رادیویی و تلویزیونی برای مردم ایران اشک تمساح می ریزند و یقه می درانند که خویش را ناجی مردم ایران بدانند! چهل سال است که کوتوله های حاشیه نشین خلیج فارس که به تازگی زبان گشوده اند و لفاظی می کنند سعی در حذف ایران از معادلات منطقه ای دارند! چهل سال است که آمریکائیان چونان چوپانی مسئولین بسیاری از کشورهای عربی را حمایت می کنند و چون بزرگتری که تاتی تاتی به بچه هایش می آموزد آنان را پرورانده تا برای ایران حرکاتی ایضایی انجام دهند، حرف مکتوم چهل ساله رؤسای جمهوری پیشین آمریکا را این مردک زردمو بر زبان راند که اگر آمریکا فقط یک هفته از پشتیبانی اعراب دست بکشد در هم فرو خواهند ریخت پس باید برای دوشیده شدن آماده باشند!! چهل سال است که بیشترین فشارها و تضییقات بر گرده مردم مان سوار شده و گاه نیز بیشتر و بیشتر می شود که چه بشود؟ نظام سرنگون شود!!
مردم با تمام نقد و گلایه هایی که از نظام شان دارند و آگاه به ناکارآمدی خیل بزرگی از مدیران فربه و کم کار هستند اما واقعیت این است که پای کار کشورشان سخت ایستاده اند، آنان دیگر نیک آموخته اند که نه آمریکا و نه انگلیس و نه عربستان و امارات و روسیه و فرانسه و آلمان دلشان به حال مردم کشورشان نمی سوزد و قرار نیست منجی آنان شوند، مردم یاد گرفته اند که دایه های مهربانتر از مادر همانانی هستند که هشت سال تمام قد از صدام حمایت های چندهزار میلیارد دلاری کردند، مردم درس همه راهها از ایران و توسط خود ایرانیان از کشور خودشان خواهد گذشت را حفظ کرده اند!!
وقتی حادثه تروریستی اهواز با ۲۵ شهید و حدود ۷۰ مجروح رخ داد مردم دانستند که هنوز دارند بهای سنگین رویارویی با اربابان زور و سلطه را می پردازند، مردم دیدند که بسیاری از کشورهای عربی مثل عربستان، امارات، بحرین، رژیم صهیونیستی و آمریکا ذوق مرگ شدند از بروز این حقیرترین کار تروریست ها، مردم نیک می دانند که ممکن است حادثه ای دیگر نیز به شکلی دیگر بروز کند تا آن دسته از کشورهایی که نام بردیم بگویند که کار نظام تمام است، رضا پهلوی را باد کرده اند در لفافه نامی دیگر، معشوقه های صدام را که پا به پای سربازان عراقی با مردم خودشان جنگیدند و در نهایت در مرصاد نابود شدند را بزک کرده اند، متأسفانه برخی از داخلی ها هم دلشان از این اتفاق غنج رفت که دیگر تمام شد!! وقتی توان تحلیل و واقعیت خوانی قوم ایرانی را در قالب فارس، کرد، بلوچ، ترکمان و ترک و… را نداشته باشی به سیاه چاله ای فرو می غلطی که باز سال دیگر خواهی گفت، چندماه دیگر نظام حکومتی ایران سقوط خواهد کرد….!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*