پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در سالهای بسیار دور پیشینیان ما بدون هیچگونه امکاناتی دیوار یخی خیابان محلاتی و کوره های آجرپزی بلوار پیامبر اعظم را بوجود آوردند و جنگل دست سازی به نام پارک جنگلی تقدیم مردم کردند.حال سوال اینجاست آیا مسوولان ما رسیدگی کافی جهت جلوگیری از نابودی این آثار دارند و تا کنون چه اقداماتی برای حفظ و مرمت آنها صورت پذیرفته است؟
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۲۳:۵۹:۳۸
۲
طبق فرمایش برخی عزیزان مسوول اگرخراسان جنوبی ازخراسان شمالی سی سال جلوتر است توضیح بفرمایید پروژه هایی مانند کتابخانه مرکزی،راه آهن،جاده های دوبانده،تقاطع های غیرهمسطح شهری که در بجنورد نهایی شده است در بیرجند در چه مرحله ای قرار دارد؟
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۲۳:۵۰:۵۰ خوانده نشده خیر
۳
سلام جهت اخذاستعلام  مستمری وبیمه  به  چندین سازمان زیربط معرفی شدیم  برای این کارساده هیچ سازمانی هزینه ای دریافت ننمودن که متاسفانه  به جز دفتر بیمه نیروهای مسلح …… برای جواب استعلام دونفر حدود۱۰ هزارتومان هزینه اخذنمودن  مگر این سازمان زیرمجموعه این استان نیست ؟لطفا  ریاست محترم بیمه نیروهای مسلح خراسان جنوبی پاسخ دهند.باتشکر ازدبیر محترم روزنامه بابت درج پیام شهروندان
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۱:۵۹ خوانده نشده خیر
۴
با سلام و ضمن گرامی داشت هفته دولت از مسوولان استان خواهشمندیم پروژها و طرحهای بزرگی که در استان اجرا شده و یا در حال اجراست را برای مردم بیان کنند تا مردم بدانند برای آنان چه اقداماتی شده است.
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۱:۰۱ خوانده نشده خیر
۵
شهرداری زحمت کشیده و جداول خیابانهای سطح شهر بیرجند را بسیار شیک بازسازی کرده ولی ناظر پروژه باید دقت می کرد تا نسبت به آب دهی به سیمانهاومصالح بعد از انجام کار اقدام می شد.
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۲۱:۰۶:۰۰ خوانده نشده خیر
۶ ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۰:۲۲:۱۴ خوانده نشده خیر
۷
سلام متأسفانه غلط های املایی فراوان در روزنامه به چشم می خورد جمله کلمه : تسبیط که باید تثبیت نوشته می شد۰  یا درجایی دیگر کلمه مضمن که باید مزمن نوشته می شد۰
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۴:۱۷:۵۸ خوانده نشده خیر
۸
باسلام،پاداش آخر خدمت بازنشستگان سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با گذشت  بیش از یکسال هنوز پرداخت نشده در حالی که دانشگاه مشهد تا مهر ۹۶ را یکجا در فروردین امسال واریز نمود ه خواهشمندیم پیگیری فرمایید.
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۰:۴۳:۵۶ خوانده نشده خیر
۹
با سلام ما مردم واهالی کارگران ازاستانداروشهردارمحترم تقاضامندیم اسم خیابان کارگران را به خیابان ملت تغییر دهید که اسم خوبی ندارد
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۲۲:۲۲:۰۹ خوانده نشده خیر
۱۰
یکی از مسولان اعلام کرده پیمانکاران جاده بیرجند به قائن ۳۵ میلیارد تومان مطالبات دارند و فرموده اند اگر اعتبار تامین شود شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.
خب ضمن تشکر از اطلاع رسانی ایشان، الان این اعتبار را باید مردم تامین کنند؟ چرا نماینده دولت مشکل را می فرمایند ولی راهکار را نمی گویند؟
لطفا بفرمایند تکلیف ما چیست؟ اصلا قرار است کسی به این پروژه اعتباری بدهد یا خیر؟
چه کسی پیگیر است؟ چه امیدی هست؟ اگر کلا دولت دوست نداشت این مطالبات را بدهد تکلیف چیست؟
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۷:۰۰:۱۹ خوانده نشده خیر
۱۱
سلام خدمت کارکنان شهرداری. صد مرتبه تماس گرفتم. چند مرتبه درخواست دادیم برای فضای سبز ظفر ۴ کس اقدام نکرد ایا درست است داخل میلان مکانی برای فضای سبر وجود داته باشد ولی اشغال دانی بشه اونم بخاطر اینکه کسی از مسوولین اونجا زندگی نمیکند به خدا فردای قیامت بخاطر این بی عدالتی ها باید جواب بدهید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*