آغاز طرح سراسری آموزشی تربیت بدنی ویژه آموزگاران پایه از امروز

برگزاری همایش ورزش سالمند در بیرجند
همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان سالمند با هدف ایجاد نشاط و امید در پارک وحدت بیرجند برگزار شد. در این همایش نفیسه نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: تمرین های منظم ورزشی بخش مهمی از ظایف روزانه بانوان است و ورزش می تواند در سلامت و بهداشت جامعه و بهتر انجام دادن وظایف زنان و مادران نقش بسزایی داشته باشد.گفتنی است برنامه صبحگاهی با شرکت بانوانی از روستای امیرآباد و شهر بیرجند برگزار شد که در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
معرفی برترین های پرتاب وزنه در طبس
مسابقه پرتاب وزنه شهرستان طبس با معرفی برترین ها پایان یافت. مسابقه پرتاب وزنه در پیست مجموعه ورزشی آزادی طبس در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان در رده سنی بزرگسالان مجید شمسایی مقام اول، رده سنی جوانان امید رضا عبدالهی مقام اول و رده سنی نوجوانان محمد مهدی آشوری مقام اول را کسب کردند.
آغاز طرح سراسری آموزشی تربیت بدنی ویژه آموزگاران پایه از امروز
طرح کشوری آموزشی تربیت بدنی آموزگاران پایه مدارس ابتدایی دخترانه، از امروز در استان آغاز می شود. رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: این طرح سراسری است و در تمام استان های کشور برگزار می شود و هدف از اجرای آن گسترش و ارتقای فعالیت های تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان دختر کشور با اولویت مدارس ابتدایی است. دادی افزود: این طرح در خراسان جنوبی از امروز در شهرستانها و از ۲۰ شهریور در مرکز استان آغاز می شود.
وی گفت: بیش از هزار آموزگار پایه استان در این طرح شرکت می کنند. دادی افزود: با اجرای طرح سراسری آموزشی تربیت بدنی آموزگاران پایه ساعات درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه تخصصی تر می شود.رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین گفت: این طرح به صورت دوره آموزشی برای توانمندسازی و افزایش توان علمی آموزگاران پایه در خصوص شیوه های تدریس درس تربیت بدنی برگزار می شود. وی افزود: افزایش فعالیت حرکتی دانش آموزان دختر در سنین رشد از اهداف اصلی طرح است.
تیم والیبال روستای دهک قهرمان نهبندان شد
رقابت های والیبال جام ولایت شهرستان نهبندان با قهرمانی روستای دهک پایان یافت. در این رقابت ها که با حضور شش تیم ورزشی از روستاهای بخش عربخانه در سالن ورزشی دهک، برگزار شد. تیم های روستای دهک، روستای کرق سنگ و روستای حسین آباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*