در مورد دعواهای زناشویی خود فکر کنید

شما نباید شریک زندگی‌تان را بعد از مرتکب اشتباه شدن به سادگی ببخشید؛ محققان می‌گویند زنی که برای اثبات عشق یا حفظ زندگی مشترکش، بدون گفتگو و صحبت کردن در مورد اشتباهات همسر خود او را می‌بخشد مجوزی برای تکرار خطا را برای او صادر می‌کند، در مورد اشتباهات و ناراحتی های زندگی صحبت و آنها را با هم حل کنید و بعد یکدیگر را ببخشید.

یادتان باشد با یکدیگر قهر نکنید، مردها با قهر کردن زن یکدیگر عوض نمی‌شوند، ممکن است بیایند و معذرت خواهی کنند و تعهد بدهند اما کینه شما را بیشتر در دل می‌گیرند و پس از بازگشت جبران می‌کنند، هیچ مشکلی با قهر کردن حل نمی‌شود بلکه پیچیده‌تر می‌شود، قهر کردن تمرین جدایی است.

اختلافات کوچکی که غولی بزرگ در زندگی می‌شوند/پودری ریز که به درمان پوکی استخنوان کمک می‌کند/افسردگی پس از زایمان پدران چگونه است؟

این مواد را در یخچال نگه ندارید

هندوانه، خربزه، سیب زمینی، گوجه فرنگی ، میوه‌های هسته دار، عسل، دانه‌های قهوه، پیاز، سیر، سس‌های تند، شکلات‌های فندقی، نان، شیرینی، آجیل، روغن،گیاهان تازه، کره بادام زمینی، موز، کدوهای زمستانی، کچاپ، میوه‌هایی از خانواده مرکبات و مربا از موادی هستند که نباید در یخچال نگه داری شود، نگه داری این مواد در یخچال مضراتی برای بدن دارد که به مرور خود را نشان می‌دهد، بهترین جای نگه داری این مواد در محلی خنک مانند تراس است که از فاسد شدن مواد هم جلوگیری می‌کند.

اختلافات کوچکی که غولی بزرگ در زندگی می‌شوند/پودری ریز که به درمان پوکی استخنوان کمک می‌کند/افسردگی پس از زایمان پدران چگونه است؟

 

راهی برای از بین بردن بوی بد دهان

بسیاری افراد برای رفع بوی بد دهانشان، راه های مختلفی را امتحان می‌کنند تا این بو از بین برود، بوی بد دهان در بسیاری افراد که در بیرون از منزل کار می‌کنند باعث شده اعتماد به نفس آن‌ها کاهش پیدا کند و به دلیل این ضعف موفعیت‌های کاری بسیاری را از دست می‌دهند، حال برای اینکه بتوانید این بو را از بین ببرید راهی آسان و راحت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

یک حلقه خیار را به سقف دهانتان بچسبانید و به مدت ۳۰ ثانیه بازبانتان آن را نگه دارید؛ نگه داشتن خیار به مدت ۳۰ ثانیه باعث از بین رفتن باکتری های عامل بوی بد دهان می‌شود.

اختلافات کوچکی که غولی بزرگ در زندگی می‌شوند/پودری ریز که به درمان پوکی استخنوان کمک می‌کند/افسردگی پس از زایمان پدران چگونه است؟

درمان کم خونی چگونه است؟

برای درمان کم خونی از کنجد به عنوان منبع آهن استفاده کنید، کنجد یکی از مغذی ترین و پر انرژی ترین دانه‌های روغنی است و می‌تواند برای صبحانه به همراه یک نان تست، نصف موز و مقداری کنجد بسیار مفید باشد، همچنین روغن کنجد هم خواص بسیاری دارد که محققان طب سنتی استفاده از آن را بسیار توصیه می‌کنند، برای اینکه کم خونی خود را درمان کنید می‌توانید به سراغ طب سنتی بروید و از فواید موادی که محققان توصیه کرده‌اند بهره ببرید.

اختلافات کوچکی که غولی بزرگ در زندگی می‌شوند/پودری ریز که به درمان پوکی استخنوان کمک می‌کند/افسردگی پس از زایمان پدران چگونه است؟

جراح و متخصص چشم مطرح کرد

عواقب مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی

خبرگزاری فارس: عواقب مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی

جراح و متخصص چشم با اشاره به اینکه هیچ دارویی را نباید بدون مشورت پزشک استفاده کرد، گفت: مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی می‌تواند سبب بیماری‌هایی همچون گلوکوم و آب مروارید شود.

مهدی پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی، اظهار داشت: هیچ دارویی بدون مشورت با پزشک نباید مورد مصرف قرار گیرد که قطره‌های چشمی از این مساله مستثنی نیستند.

وی افزود: برخی از داروهای چشمی حاوی کورتن بوده و می‌تواند عوارض زیادی را برای فرد از جمله ابتلا به گلوکوم ( آب‌سیاه) و آب مروارید داشته باشد.

این جراح و فوق تخصص شبکیه ادامه داد: چشم از محل هایی است که جذب دارو در آن خیلی به سرعت انجام می‌شود. اگرچه مقدار بسیار بسیار کمی دارو در آن جای می گیرد به اندازه یک قطره چشم ما گنجایش دارد؛ اما همان یک قطره، اثرات زیادی بر چشم می‌گذارد.

پرورش درباره شیوه ریختن قطره در داخل چشم بیان کرد: اول باید دست را آب و صابون شستشو داد. دوم اینکه سرقطره یا مژه و پلک تماس پیدا نکند. بعد سطح بیرونی چشم که به سمت بینی نیست را به صورت یک قاشق درآورد و به سمت پایین بکشیم.

وی گفت: پس از آن باید یک قطره داخل آن بچکانیم بعد چشم را ببندیم و با چشم بسته مردمک چشم را بچرخانیم. همزمان دست را به آرامی روی قسمت داخلی چشم نزدیک بینی نگه داریم تا از خروج قطره از طریق مجرای اشکی جلوگیری شود و قطره مدت بیشتری در داخل چشم بماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*