استاندار در پاسخ به انتقاد برخی هیات ها مبنی بر احداث خانه جوان: برنامه ریزی برای پرچم داری جوانان

برخی از هیئت ها بعد از درج خبری مبنی بر اختصاص بیش از ۳ میلیارد تومان برای ساخت خانه جوان با دفتر روزنامه تماس گرفتند و با اظهار ناامیدی گفتند چرا باید این مقدار هزینه برای ساخت خانه جوان داده شود که خروجی آن کاملا معلوم است و کاری انجام نخواهدشد ولی هیئت ها و ورزشکاران برای اعزام و تجهیزات با مشکل روبه رو باشند.
استاندار خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال به خبرنگار امروز خراسان جنوبی گفت: این هزینه کرد خیلی خوب است و من حتما حمایت می کنم. محمد مهدی مروج الشریعه افزود: ظرفیت جوانان خیلی زیاد است و بیشتر از این حرف ها است و ما باید برای تعالی بخشی به جامعه تفکر جوان باور و جوان یاور را نهادینه کنیم. به گفتۀ وی البته هزینه، بخشی از این موضوع است و به نظر من داشتن برنامه های موثر برای نقش گذاری و تاثیرگذاری از حوزه های تخصصی در جامعه با پرچم داری جوان کار موثری است.
او تاکید کرد: نباید جلوی کاری که در حال انجام است را گرفت و در حوزه های دیگر هم مسلما حرکت های خوبی انجام خواهد شد.
مقام عالی دولت در استان تأکید کرد: باید با تلاش و  برنامه سرعت را بالاتر ببریم و اینکه بخواهیم جلوی راه باقی کارها  به ویژه در بخش جوانان را سد کنیم اشتباه است.
محل هزینه کرد مشخص است
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این باره گفت: این هزینه کرد از محل۰٫۲۷درصد مالیات بر ارزش افزوده است.  مهران سرپرست افزود: اینکه برخی می گویند ۲۷ صدم درصد فقط برای ورزش است اشتباه می باشد بلکه بودجه ای که از این طریق می آید محل آن را هم از قبل وزرات خانه مشخص می کند و می گوید که در کدام بخش باید هزینه شود. به گفته وی این مقدار اعتبار هم برای خانه جوان از وزارتخانه دستور داده شده است و ما هم ملزم هستیم تا در همین راه هزینه کنیم. وی خاطر نشان کرد: جوانان هم زیرمجموعه اداره کل هستند که مظلوم واقع شده اند و باید رسیدگی ها بیشتر شود. او به سند چشم انداز  در بخش جوانان اشاره کرد و گفت: در این سند تمام حوزه هایی که برای توسعه بخش جوانان در استان نیاز است مورد بررسی قرار گرفته است و در آینده اجرایی می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*