اخبار ورزشی استان/قهرمانی والیبال بانوان شهرداری آیسک در جام تابستانه

هم اندیشی هیئت شنا برای همسان سازی آموزشی
جلسه هم اندیشی با حضور ابوذر اکبری رئیس هیئت شنای استان ، هلن حسینی دبیر هیات شنای استان و مربیان تیم های شنا و جمعی از مربیان برگزار شد. رئیس هیئت شنای استان گفت: هدف از این جلسه همسان سازی آموزش کلاس های شنا است. اکبری افزود: در هر سطح آموزش آیتم های مورد نظر توسط مهتاب امیاری رئیس کمیته آموزش توضیح داده شد که پس از بررسی و هم اندیشی لازم به شهرستان ها ابلاغ خواهد شد. هلن حسینی دبیر هیئت هم گفت: هر چهار ماه نشست با مربیان استان را خواهیم داشت و از خرد جمعی برای ارتقای اهداف عالیه هیئت شنای استان استفاده خواهیم کرد.
«سبزعلی» به لیگ پویای دوومیدانی کشور راه یافت
بهناز سبزعلی برای مسابقات لیگ پویای دوومیدانی کشور انتخاب شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم دوومیدانی شهرستان نهبندان متشکل از نگار ابراهیمی، کوثر غلامعلی نژاد، بهناز سبزعلی به مسابقات دوومیدانی انتخابی لیگ پویای استان اعزام شدند. در پایان این رقابت ها بهناز سبزعلی با کسب بالاترین رکورد برای لیگ پویا دوومیدانی نوجوانان کشور که در تیرماه برگزار می شود، انتخاب شد.
بیرجند میزبان رقابت های ووشوی استان
رقابت های کونگ فوی چینی ووشو به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد. رئیس هیئت ووشوی استان با اعلام این خبر گفت: رقابت های کونگ فوی چینی ووشوی مردان استان به میزبانی شهرستان بیرجند در دو بخش ساندا و تالو در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهدشد. خرمشاد افزود: این رقابت ها بیست و دوم تیرماه امسال به میزبانی خانه ووشو در سالن بهاران سایت اداری شهرستان بیرجند برگزار می شود.
قهرمانی والیبال بانوان شهرداری آیسک
در جام تابستانه
تیم والیبال شورا و شهرداری با نتیجه ۲ بر ۱ مؤسسه آتیه را شکست داد و قهرمان این دوره مسابقات شد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، اختتامیه مسابقات والیبال جام تابستانه در سالن ورزشی نیایش برگزار شد. این رقابت‌ها با شرکت تیم های لوازم یدکی خرسند، سینما بعثت، هیئت ورزش های همگانی، موسسه آتیه، شبکه بهداشت و درمان، بیمه البرز و شورا و شهرداری آغاز و پس از ۱۰ روز بصورت دوره ای با قهرمانی تیم شورا و شهرداری به پایان رسید . تیم های هیئت ورزش های همگانی و مؤسسه آتیه دوم و سوم شدند و کانون بعثت نیز تیم اخلاق این دوره معرفی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*