نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس؛ امام خمینی (ره) استقلال و اسلامیت را برای ملت ایران به ارمغان آورد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه غیر از راه امام راحل و مقام معظم رهبری راهی وجود ندارد، گفت: امام خمینی (ره) استقلال و اسلامیت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی شب گذشته (۱۳ خرداد) در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین علیه السلام اظهار کرد: امشب می‌توان با دعا و توسل از خداوند خواست تا خیرات را برای ما مقدر کند و بدی‌ها را از ما و دنیای اسلام دور کند.

وی افزود: امام رضا(علیه السلام) می فرمایند «در شب قدر آنچه که در طول سال مقدر می‌شود تقدیر و اندازه گیری می‌شود».

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت فردی داشت و انسان ممتاز و نابغه‌ای بود، گفت: امام راحل فیلسوف بزرگی بود و در فقه، تزکیه نفس، در نترسیدن از غیرخدا، در عرفان نظری و عملی همه اقرار دارند که در اوج بود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) جایگاه بالایی داشت، ادامه داد: در تاریخ تشیع شخصیتی مانند امام راحل با این تاثیرگذاری یا نداشتیم و یا اگر داشتیم خیلی کم بوده است.

به گفته وی امام خمینی (ره) استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت را آورد، عنوان کرد: در مذاکرات با برخی از کشورهای اروپایی یکی از کشورها که به شدت وابسته به آمریکا بود اذعان کرد در دنیا کشوری مانند ایران از جهت استقلال سیاسی، امنیتی و نظامی پیدا نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم استقلال، زخم کهنه ملت ایران در چند قرن اخیر بوده است، بیان کرد: امروز گاهی ممکن است آثار استقلالی که از استکبارگران و استعمارگران داریم را متوجه نشویم و فقط آثار تورم، تحریم و مشکلاتی که غربی‌ها برای ما درست می‌کنند را درک می‌کنیم اما نعمت‌های بسیاری در راستای استقلال نصیب ملت ایران شده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: گاهی تصور می‌شود قبل از انقلاب استقلال نداشتیم اما همه چیز خوب بود اما در آن زمان استعمارگران هیچ حرمتی برای کشوری که استقلال نداشت قائل نبودند و ملت ما را تحقیر می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ جهانی اول نیمی از ملت ایران از گرسنگی مُردند چون ارباب‌ها تصمیم می گرفتند، افزود: امام خمینی(ره) استقلال و اسلامیت را برای ایران به ارمغان آورد و امروز بخشی از این استقلال بر عهده مسئولان است که باید کامل اجرا کنند و بخشی بر عهده مردم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون به همه آرمان‌های انقلاب دست نیافتیم اما پیشرفت‌های بسیار داشته ایم و ملت ایران اعتماد به نفس بدست آورده است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه استکبار برای اینکه ملت ایران نتواند پیشرفت کند و روی پای خود بایستند ما را تحریم هسته‌ای کردند، گفت: تحلیل خانم کلینتن در کتاب خاطراتش این است که انرژی هسته ای سر ریز تمام علوم است و اگر ایران به آن دست یابد و صدها علم دیگر در کنارش به دست آورد قدرت ایران از جهت تکنولوژی، فناوری و علم بسیار بالا می رود و ما نباید بگذاریم ایران اینگونه شود.

وی اظهار داشت: استکبار دوست دارد مردم ایران مانند عربستان در خدمت تمام عیار استکبار باشند و پول نفت آنان را بدوشند و اجازه ساخت هیچ تجهیزات و سلاحی را به آنان ندهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غیر از راه امام راحل و مقام معظم رهبری راهی وجود ندارد، گفت: این راه سختی دارد اما نتیجه می‌دهد و امام راحل فرمود هدف من این است پرچم این انقلاب را به دست امام زمان عج الله تعالی شریف برساند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*