لبیک خراسان جنوبی به آرمان قدس معاون سپاه پاسداران در راهپیمایی روز قدس در بیرجند : مرگ بر اسرائیل شعار نیست

مردم خراسان جنوبی دیروز در آخرین جمعه ماه رمضان چون موجی خروشان بر اسرائیل و اهداف شوم این رژیم صهیونیستی تاختند و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به آرمان قدس شریف لبیک گفتند.
مسئولان، روحانیون، شخصیت‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تا اعلام کنند قدس را هرگز تنها نخواهند گذاشت.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند گفت: مرگ بر اسرائیل شعار نیست، انقلاب اسلامی ایران را از چنگ آمریکا نجات داد، عراق را از چنگ آمریکا نجات داد و لبنان را از چنگال صهیونیست ها خارج کرد. سردار محمدرضا نقدی افزود: اسرائیل عامل ناامنی منطقه است و ما راهی جز مبارزه و مقاومت نداریم.
وی ادامه داد : آمریکا بسیار ذلیل شده و برخی می گویند شعار مرگ بر آمریکا چه فایده ای دارد در حالی که شعارهای ملت ایران یکی پس از دیگری محقق شد چون خاستگاه شعار ملت ایران ایمان، قرآن و ولایت است.
سردار نقدی گفت: این ملت شعار مرگ بر شاه را سر داد و شاه ساقط شد، شعار مرگ بر شوروی و مرگ بر صدام و مرگ بر منافقین هم محقق شد و یقین بدانید که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هم محقق می شود.
وی ادامه داد: این شعارها دعاست و مقصد آن الهی است و همه به اصابت می نشیند و یک به یک سنگرها را فتح می کنیم.
وی افزود : انقلاب اسلامی کشور سوریه را که ۹۰درصد خاک آن در اشغال تروریست ها بود آزاد کرد و عراقی را که دو سوم خاکش در اشغال داعش بود آزاد کرد و فلسطین را که توسط رهبر سازش کار آن یاسر عرفات با صهیونیست ها دست داده و تسلیم اسرائیل شده بود، دوباره بیدار کرد، کرانه باختری را به صحنه کشید و امروز شاهد حماسه آنها در فلسطین خواهیم بود.
او گفت: انقلاب اسلامی یمن را بیدار کرد و بخش اعظم آن را از چنگ صهیونیست ها و آمریکایی ها نجات داد، مردم بحرین را به صحنه آورد و امروز دشمن را به ذلت کشاندند که این نشانه پیشرفت انقلاب اسلامی با این شعارهاست.
سردار نقدی ادامه داد ” تا آمریکایی ها بر موضع استکباری خود هستند هر روز باید منتظر توطئه ها باشیم و ما راهی جز مبارزه و نابودی استکبار و صهیونیست ها نداریم.
وی گفت: از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم بیدار باشند و مبادا اسناد و قراردادهای ننگین استعماری را امضا کنند چون این ننگ تا ابد برای آنها و فرزندانشان می ماند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر اسم کاپیتولاسیون می آید گفته می شود فلان مجلس و فلان نمایندگان امضا کردند و اسمشان در تاریخ لکه دار شده است.
وی اظهار داشت: این ملت از همه می خواهد که راه مبارزه را پیش بگیرند، نرمش قهرمانانه را امتحان کردیم عده ای تصور می کردند با کنار آمدن با آمریکا مشکلات رفع می شود اما امروز همه دیدیم که تمام امتیازات را دادیم و بخش های هسته ای را تعطیل کردیم.
سردار نقدی گفت: رئیس جمهوری گفتند که از حلقوم استکبار اموال خود را بیرون می کشیم و امیدواریم این کار انجام شود.
وی بیان کرد مقام معظم رهبری با نرمش قهرمانانه فرمودند به آمریکایی ها اعتماد ندارند اما اجازه امتحان دادند و امروز باید در صحنه مثل ۴۰ سال قبل مردانه بایستیم.
وی افزود: اگر بنی اسرائیل یک بار از دریا با عصای موسی عبور کرد ما در این ۴۰ سال ده ها بار با عصای ولایت از دریای ناامنی و توطئه عبور کردیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها در الجزایر سال ۱۳۵۹ گفتند گروگان های آمریکایی را به ما بدهید و ما در قبال آن تعهد می کنیم که همه تحریم ها را برداشته و پول های شما را پس دهیم هرچند ما گروگان های آنها را دادیم اما آنها به هیچ کدام از تعهداتشان پایبند نبودند.
وی تصریح کرد: راه پیروزی ایستادگی مقابل استکبار است و اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند به زودی در قدس نماز می خوانیم وعده کمی نیست اما شرط آن استقامت، ایستادگی و کمک کردن به جبهه مقاومت است.
وی افزود: در رأس همه این حرف ها آمریکا قرار دارد و استکبار می گوید شما موشک، نیرو در منطقه و مدافع حرم را برای چه می خواهید، رئیس جمهور نحس آمریکا سخنرانی کرده که مردم ایران گرفتاری اقتصادی دارند آیا او دلش به حال ما سوخته که بیش از ۱۰۰ پایگاه بزرگ نظامی از شرق آسیا تا آمریکای لاتین دارد و این پایگاه ها را برای چه می خواهد.
وی اظهار داشت: ۷۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی آمریکاست در حالی که بودجه نظامی همه جهان ۱۴۰۰ میلیارد دلار است و ۵۰ درصد کل هزینه جنگی دنیا مربوط به آمریکاست.
وی گفت: اگر امروز ملت با اشتیاق خود برای دفاع از مظلوم در دیگر کشورها حاضر می شود اما رژیم طاغوت برای سرکوبی مظلومان به جنگ می رفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانی که می گویند ما باید خود را فقط برای ایران نگه داریم دروغ می گویند، آن روز شما به عمان ارتش فرستادید و چهار برابر ارتش عمان، ارتش ایران برای کشتن مظلومان کشته داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اسرائیل خیلی زودتر از ۲۵ سال آینده نابود می شود و به زودی در بیت المقدس نماز می خوانیم.
وی افزود: آرمان انقلاب اسلامی آزادی بشریت است و امام خمینی (ره) فرمودند تا ظلم هست مبارزه وجود دارد و ما هستیم، این پیام قرآن کریم است و مؤمن و پیرو پیامبر (ص) برای این شعارها منطق دارد تا زمانی که حاکمیت دنیا در دست طاغوت هاست اجازه نمی دهند ما به جامعه آزاد پیشرفته برسیم.
وی افزود: نیروهای مسلح ما بیدار هستند و تروریست هایی که توسط آمریکا آموزش می بینند را در مرزها سرکوب می کنند لذا اگر امروز امنیت داریم باید قدر آن را بدانیم، آمریکایی ها با ایجاد تروریست هایی مثل داعش به دنبال از بین بردن امنیت ملتی هستند که مدافعان حرم را فرستاد و آنها را شکست داد.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*