در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر عنوان شد: تلاش ارتش ها برای رمزگشایی از مانور آزادی خرمشهر

مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: عظمت عملیات آزادسازی خرمشهر برای نظام جمهوری اسلامی ثبت شده است و هنوز هم ارتش های مختلف دنیا به دنبال رمزگشایی از مانور این آزادی هستند.سردار حسن رستگار پناه در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند افزود: پیروزی در جنگ تحمیلی نتیجه صدق نیت رزمندگان اسلام بوده است. وی با بیان اینکه دنیاپرستی، مدیران انقلاب را با خطر مواجه می کند، خاطر نشان کرد: مردم و رهبری هیچگاه در انقلاب اسلامی دنبال سهم خواهی نبودند.
وی با تأکید بر اینکه بیگانگان هیچ گاه قادر به حل مشکلات کشور نیستند، یادآور شد: باید به توانایی مردم اعتماد کرد تا انقلاب دچار مشکل نشود.
مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع ) ادامه داد: ما ضربات انقلاب را آن سوی مرزها بر پیکر دشمنان وارد می کنیم لذا نباید از درون دچار تزلزل شویم.
رستگاه پناه با اشاره به رد پای آمریکا در حوادثی که داعش به وجود می آورد، بیان کرد: این درحالی است که از روی نادانی می گویند ایران تروریست را حمایت می کند.
وی افزود: شهدای مدافع حرم وزنه انقلاب اسلامی هستند و امروز به پشتوانه شهامت این شهدا وزنه ایران در تمام معاهدات و تعادل سیاسی منطقه افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه شتاب انقلاب ایستایی ندارد بلکه انقلاب زنده و پویاست، گفت: در درون نظام باید با شتاب بیشتر چالش ها و مشکلات مردم را برطرف کنیم.
مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع )، تفکر امام خمینی (ره) را فراتر از زمان و مکان معرفی کرد و گفت: امام(ره) توانست در طول حیات با برکت خود پایه های ظلم را به لرزه در آورد.
رستگاه پناه ادامه داد: عمر انقلاب اسلامی شتابان می  گذرد و اکنون در این چهار دهه از انقلاب که پشت سر گذاشتیم حوادثی بر ما گذشته که ساده نبود بلکه هر روز و لحظه آن، دنیایی از ایثار به همراه داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*