برترین های دوومیدانی جام رمضان بیرجند معرفی شدند

پایان رقابتهای فوتسال بسیج
مسابقات فوتسال بسیج جام رمضان و یادواره ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی به پایان رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این دوره مسابقات ۱۷تیم درچهارگروه و طی۳۶دیدار با یکدیگر به رقابت پرداختند که در شب پایانی این رقابت ها تیم های رعد پدافند هوایی، اداره کل امور مالیاتی و مرزبانی به مقام های اول تاسوم این رقابت ها دست یافتند.

برترین های مسابقات تراکتورسواری خوسف
اولین دوره مسابقات تراکتور سواری خراسان جنوبی به مناسبت عید سعید فطر در خوسف برگزار شد و برترین ها معرفی شدند .اولین دوره مسابقات تراکتور سواری با حضور ۵ تراکتور سوار در روستای اصغریه در بخش ماژان برگزار شد.شرکت کنندگان در این مسابقه مسیر ۲۰۰۰ متری را با تراکتور پیمودند و در پایان حسین عباسی از روستای اصغریه مقام اول، رمضان امامدادی از روستای مختاران مقام دوم و مصطفی الهی از روستای دولت آباد مقام سوم را کسب کردند.

برترین های دوومیدانی جام رمضان بیرجند معرفی شدند
مسابقات جام دومیدانی جام رمضان بیرجند در دو بخش بانوان و آقایان در استادیوم آزادی برگزار شد که برترین های آنها معرفی شدند.رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گفت: در بخش بانوان رشته پرتاب وزنه لیلا یوسفی ، مینا محمدی و پروانه فدائی نفرات اول تا سوم شدند. شریعتی فر افزود: در رشته دو ۱۰۰متر مهدیه زراعتی، سمانه یزدانی و زهرا گندمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. به گفتۀ وی همچنین در بخش آقایان رشته پرتاب وزنه مجتبی سنبلی؛حجت ا… آهنی و امیر زنگالی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*