اخبار ورزشی استان/لزوم افزایش کیفیت پروژه های ورزشی استان

دیدار چهار ورزشکار و قاری قائنی با رهبر انقلاب
چهار تن از ورزشکاران و قاریان برجسته شهرستان قاین، ۲۷ اردیبهشت ماه با مقام معظم رهبری دیدار کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این دیدار محمد خاکسارنژاد، جواد یعقوب پور، حمید حسین خو و مجید بهمنش از ورزشکاران و قاریان برجسته شهرستان حضور داشتند. این دیدار با عنوان دیدار جامعه قرآنی با رهبر انقلاب هرساله در طلیعه ماه پر خیر و برکت رمضان برگزار می شود.
وعده فرماندار برای حل مشکلات جوانان
جوانان منتخب روستاهای بخش مرکزی، در محفلی صمیمی؛ مشکلات روستاها و جوانان را به فرماندار بیرجند منتقل کردند که ناصری قول پیگیری این مشکلات را داد. در این دیدار ناصری، فرماندار بیرجند هدف از تشکیل این جلسه را آشنا شدن با نقطه نظرات و پیشنهادات جوانان خوش فکر روستایی برشمرد و افزود: جوانان روستایی به عنوان قشری فهیم و پیش روی جامعه هستند و پتانسیل های بسیار بزرگی دارند که باید از ظرفیت ها استفاده شود. در ادامه این دیدار جوانان روستایی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره بهبود وضع روستاها و تأمین معیشت جوانان پرداخته و مشکلات پیش روی این قشر را یادآوری کردند. فرماندار بیرجند قول پیگیری بخشی از مشکلات جوانان را که در حوزه شهرستان قابل پیگیری باشد داد و مقرر شد عمده مشکلات از قبیل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، تسهیل در پرداخت وام های کارآفرینی و طرح های زودبازده روستایی، توجه به ورزش روستایی و لزوم تقویت ورزش بانوان از طرف مسئولان مربوطه پیگیری و مرتفع شود.
برنامه ریزی مسابقات ماهانه دارت در طبس
مسابقات دارت با برنامه ریزی کمیته دارت شهرستان طبس برای حفظ آمادگی بازیکنان این رشته جمعه آخر هر ماه برگزار خواهد شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در همین راستا مسابقه ای در دو بخش آقایان و بانوان در محل خانه دارت شهرستان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. در بخش آقایان که با شرکت ۶ نفر و بصورت دوره ای بود ایوب بخشایی، وحید الاهی و علیرضا توتونچی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز که با حضور ۸ نفر و بصورت گروهی و حذفی برگزار شد زهرا رجبی، حمیده گل مکانی و اعظم بیضایی به ترتیب اول تا سوم شدند.
لزوم افزایش کیفیت پروژه های ورزشی استان
سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان بر افزایش ظرفیت فنی و کیفیت پروژه های ورزشی استان تأکید کرد. روزبه زورقی روز گذشته درجلسه ای با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و مسئولان دفتر فنی این اداره کل عنوان کرد: دیدگاه وزارت در خصوص دفاتر فنی ورزشی ادارات کل استان ها، تأکید بر تقویت این دفاتر و دارابودن جایگاه ویژه و خاص در بین سایر دستگاههای اجرایی است و باید ظرفیت فنی و کیفیت پروژه های ورزشی توسط دفتر فنی به حداکثر برسد چرا که پایین بودن سطح کیفی این اماکن، گاهاً نظرات را به برون سپاری به دیگر نهادها سوق می دهد. وی همچنین درباره چارت اداری دفاتر فنی استان ها گفت: برای تشکیل چارت جدید دفاتر فنی، در حال دریافت پیشنهادات از سوی معاونت پشتیبانی ادارات کل استان ها هستیم که در حال حاضر چارت پیشنهادی برای استان های درجه ۳، حداقل ۵ نفر متشکل از مسئول، مسئول پیمان و رسیدگی و ناظر می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*