اخبار ورزشی استان/برترین های دارت و تنیس جانباز و معلولان بیرجند

«جوادی» نایب رئیس هیئت تکواندو شد
مراسم تودیع و معارفه نایب رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی برگزار شد و در این مراسم مریم جوادی به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت معرفی و از زحمات چندین ساله فریبا محقق تجلیل به عمل آمد. اسلامی معاون آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان و نماینده این اداره کل با تشکر و قدردانی از زحمات محقق بر ارتباط تنگاتنگ نایب رئیس جدید هیئت تکواندوی استان با امور بانوان اداره کل استان تأکید کرد. محقق نایب رئیس سابق هم آمادگی خود را برای  همراهی و هرگونه کمک در آینده برای توسعه تکواندوی بانوان استان اعلام کرد. فریبا محقق به دلیل مهاجرت از استان از این سمت استعفا و مریم جوادی از سوی هیئت تکواندوی استان به عنوان نایب رئیس هیات معرفی و انتخاب شد که پس از طی مراحل قانونی حکم او از طرف هیئت تکواندوی استان صادر خواهد شد. جوادی از مربیان تکواندوی استان و قبل از این سمت نایب رئیس هیات تکواندوی شهرستان بیرجند را عهده دار بود.
آغاز مسابقات والیبال جام رمضان در خوسف
مسابقات والیبال جام رمضان ۹۷ شهرستان خوسف، گرامیداشت یاد وخاطره ۲۰۰۰ شهید استان با حضور ده تیم در دو گروه ۵ تیمی، در سالن شهید نجفی خوسف آغاز شد.
برترین های دارت و تنیس جانباز و معلولان بیرجند
به مناسبت ماه مبارک رمضان رقابت های تنیس روی میز و دارت ویژه آقایان در سالن ۲۲بهمن بیرجند برگزارشد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در پایان این رقابت ها در بخش تنیس روی میز علی رستگار پور، امیر حسین یوسفی و رمضان لطفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش دارت نیز جواد مردانی، امین حاجی پور و حجت ا… آهنی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
اولین جلسه اردوی تیم پسران تکواندو برگزار شد
اولین جلسه اردوی تیم تکواندوی پسران شهرستان بیرجند با حضور ۴۰ نفر از هنرجویان برای آمادگی جهت مسابقات قهرمانی استان برگزار شد.
۴ تیم نیمه نهایی والیبال ساحلی مشخص شدند
تیم های والیبال ساحلی ذوالفقار، حلوان، جهش الف و جهش ب به دور نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی شهرستان طبس صعود کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان طبس یادواره ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی با شرکت ۱۲ تیم از آغاز ماه مبارک رمضان در مجموعه ساحلی روستای دشتغران شروع و پس از انجام دور مقدماتی تیم های صعود کننده به دور نیمه نهایی مشخص شدند. تیم های والیبال ساحلی ذوالفقار با جهش الف و حلوان با جهش ب بعد از شب های قدر با هم دیدار خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*