واکنش استاندار به نقل قولی از یکی از بخشداران سربیشه هیچ مدیر و مسئولی حق سیاسی کاری ندارد

یکی از دانشجویان از اقدام جناحی بخشدار یک منطقه سربیشه می گوید که بر اساس گفته این دانشجو به مردم روستاها اعلام کرده بود «بروید به هر کس رای دادید مشکلات شما را حل کند!»
جلسه پرسش و پاسخ است. اولین نشست استاندار با جوانان بسیجی استان در این جلسه شکل می گیرد. واکنش استانداربه آنچه این جوان بسیجی مطرح می کند جمله ای تاکیدی و هشداری است. «هیچ مسئولی حق ندارد با مردم جناحی برخورد کند، در هر کجا که چنین مواردی را مشاهده کردید به بنده اطلاع دهید تا محکم برخورد کنم.»
او با بیان اینکه باید همه اقشار به خصوص دانشجویان برای حل مشکلات استان تلاش کنند گفت:تا زمانی که در حکومت مسئولیت دارم، ورای تفکر فکری و جناحی عمل خواهم کرد، به همین دلیل بیشترین فحاشی را از جناح مقابل شما دریافت کردم و برایم هیچ ارزشی ندارد.
او در پاسخ به سوالی در مورد حضور در مساجد و در بین مردم، گفت: بنده تاکنون به بیش از ۷۶ مسجد شهر بیرجند رفته ام و بعد از نماز با امام جماعت و مردم آن مسجد و محل صحبت کردم، به ارتباط مستقیم با مردم باور عمیق قلبی دارم.
سوال بعدی  درباره  پذیرش انتقادهااز مسئولان توسط رسانه ها بود که استاندار جوا ب داد: «هیچ مسئولی حق شکایت در خصوص درج  انتقاد ومطالب در رسانه و نشریات را ندارد.»
دانشجویی دیگر پرسید در مورد تعامل با تولیت آستان قدس رضوی برای پیشرفت استان، چه موضعی دارید که مروج الشریعه گفت: از همه ظرفیت آیت ا… رئیسی برای پیشرفت استان با افتخار استفاده می کنم، به ظرفیت آقای رئیسی اعتقاد و اعتماد دارم که می توان از آن برای توسعه استان استفاده کرد، هرچند که تاکنون هم کارهای خوبی صورت گرفته است.
مروج الشریعه با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه صنایع دستی استان در مشهد مقدس، گفت: بعد از برگزاری این نمایشگاه رئیس اتحادیه بین المللی نمایشگاههای اروپا برای بنده سه صفحه نامه فرستاده و از ما برای حضور و عرضه محصولات استان در نمایشگاه اتحادیه اروپا دعوت کرده است.
ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، گفت: در نظام اسلامی که مقام معظم رهبری در سال حداقل سه مرتبه با دانشجوها دیدار دارند، مسئولان هم باید وقت بگذارند و با دانشجوها مستقیم صحبت کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*