مهر مختومه تعزیرات بر۹۳ پرونده نوروز

تکلیف ۹۳ پرونده طرح نظارتی نوروز مشخص شد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، مجموع محکومیت برای پرونده های مربوط به اجرای احکام در طرح نظارتی نوروز امسال را ۲۶۲ میلیون و ۶۱۸ هزار ریال در استان اعلام کرد و گفت: در این مدت ۹۳ فقره پرونده مختومه شده است.
منصور انصاری افزود: طرح ویژه نظارتی نوروز از ۱۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه امسال به مدت یک ماه در قالب گشت های سیار و تیمی در استان اجرا شد.
وی ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از تخلف، کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف در حق مصرف کنندگان و مسافران نوروزی هر سال در سطح کشور و استان انجام می شود.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح یاد شده فعالیت واحدهای خدماتی، صنفی، تولیدی و توزیعی با همکاری سایر دستگاه ها از قبیل میراث فرهنگی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، حمل و نقل و پایانه های مسافربری، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و اتاق اصناف رصد و کنترل می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: این سازمان اهداف خود را در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا و ارز دنبال می کند.
انصاری به آمار عملکرد پرونده های تشکیل شده در شعب رسیدگی کننده استان از ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا پایان فروردین ماه ۹۷ اشاره کرد و افزود: طی این مدت به ترتیب ۷۳ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، ۹ فقره در بخش بهداشت و دارو و سه فقره در بخش کالا و ارز وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شد.
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی در بخش کالا و خدمات ۲۳ فقره و قاچاق کالا و ارز چهار فقره پرونده برای رسیدگی باقیمانده و در مجموع سه بخش یاد شده ۹۳ پرونده مختومه اعلام شد.
وی عنوان کرد: در بخش کالا و خدمات در قالب گشت سیار ۲ پرونده موجودی، ۳۷ وارده، ۱۹ مختومه و ۲۲ مانده به ارزش ۲۸ میلیون و ۷۷۷ هزار ریال تشکیل شد.
انصاری ادامه داد: در قالب طرح نظارتی در حوزه کالا و خدمات نیز ۱۱ پرونده موجود، ۳۶ وارده، ۴۶ مختومه و یک پرونده مانده به ارزش ۷۳ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال تشکیل شده ست.
وی قبل از این در نشست خبری از راه اندازی سامانه ۱۳۵، سال جاری برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این سامانه در خراسان جنوبی نیز فعال است که با استفاده از آن نیازی به مراجعه حضوری مردم وجود ندارد و طرح شکایات مردمی به صورت الکترونیک پیگیری می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: این سامانه برای تسهیل طرح شکایات مردمی در حوزه تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی فعال است و هم استانی ها می توانند هرگونه تخلفات صنفی و غیرصنفی را از طریق این سامانه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اطلاع رسانی کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*