اخبار کوتاه استان/ زمینه ماندگاری پزشکان متخصص طرحی در قاین و زیرکوه فراهم شد

زمین لرزه ۴/۴ ریشتری خوسف بدون خسارت
زمین لرزه ۴.۴ ریشتری در ساعت ۱۶ دقیقه بامداد دیروز در شهرستان خوسف خسارت جانی و مالی نداشته است. «ابوالحسن میرجلیلی»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عمق این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده، بیان داشت: خوشبختانه به دلیل کوهستانی بودن منطقه خسارت نداشته ایم.وی با بیان اینکه مرکزیت این زمین لرزه در جنوب شهرستان خوسف و حوالی روستاهای «بصیران» و «ماژان» بوده است، افزود: این زمین لرزه از جنوب «ماژان» تا قلعه «زری» احساس شده است.
کالای موردنیاز مردم در ماه رمضان تامین شده است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: مایحتاج عمومی به اندازه کافی در بازار توزیع خواهد شد و پیش بینی های لازم با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان انجام شده است.محمد حسینی در کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: جلب رضایت مردم مهمترین اصلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و مسئولان برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

به مناسبت ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه
بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی استان
گنجینه تنوع زیستی حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به مدت سه روز آماده بازدید علاقه مندان است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به شعار روز جهانی موزه با عنوان”رویکردهای جدید، مخاطبین جدید” گفت: علاقه مندان به محیط زیست می توانند روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت از این گنجینه زیستی واقع در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در خیابان شهید محلاتی از ساعت ۸ تا ۱۳ رایگان بازدید کنند.

معرفی برنامه های مکتب نرجس(س) بیرجند
در ماه مبارک رمضان
مدیر مکتب نرجس(س) بیرجند گفت: مکتب نرجس(س) بیرجند در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های معنوی را برگزار می‌کند. رفعت وریدی، مدیر مکتب نرجس(س) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، جزء خوانی قرآن، تفسیر آیات قرآن کریم، شرح ادعیه و زیارات و نهج البلاغه، اقامه نماز قضا و اقامه نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد. وی افزود: این برنامه‌ها در ساختمان مرکزی مکتب واقع در طالقانی یک برگزار خواهد شد.

زمینه ماندگاری پزشکان متخصص طرحی
در قاین و زیرکوه فراهم شد
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر بهداشت برای افزایش ضریب کار و همچنین مشوق های لازم برای ماندگاری پزشکان متخصص طرحی در شهرستانهای قاینات و زیرکوه خبرداد. فرهاد فلاحتی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان های قاینات و زیرکوه نشست صمیمی و کاری با وزیر بهداشت و درمان برگزار شد. وی افزود: در این جلسه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، فرماندار قاینات، ائمه جمعه زیرکوه و قاین و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های قاین و زیرکوه  حضور داشتند مشکلات بهداشت ودرمان حوزه انتخابیه این شهرستانها و راههای رفع موانع آن بررسی شد.

وی هدف از این نشست را پیگیری برای مصوبات ودستورات قبلی وزارت بهداشت وعدم تحقق برخی ازآنها عنوان کردوافزود:در این دیدار وزیر بهداشت بر تحقق و اجرای هرچه سریعتر آنها قول مساعد داد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*