اخبار کوتاه استان/رمضانی رئیس هیئت پینگ پنگ سربیشه شد

مسابقه دوی کوهستان در ارتفاعات باقران

مسابقات اسکای رانینگ ( دوی کوهستان ) با همکاری هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی بیرجند و هیئت دومیدانی استان خراسان جنوبی با استقبال باشکوه ورزشکاران بمناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان ( ع ) از روستای سرپل تا قله باقران برگزار شد.
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بیرجند در گفت‌وگوی اختصاصی با امروز خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی آقایان کمتر از ۲۲ سال ، آقایان بیشتر از ۲۲سال و بانوان در رده سنی آزاد برگزار و به ۱۵ ورزشکار برتر جوایزی اهدا شد . خسروی افزود: در رده سنی بانوان، سلیمه آهنی ، اعظم خاوری ، زهرا بازدیدی ، فرزانه شاهبیگی و سودابه آرین منش اول تا پنجم شدند، در رده سنی آقایان کمتر از ۲۲سال نیز سعید علیزاده ، مسعود علیزاده ، محمد حسین زنگویی ، ابراهیم پرنده و امیرحسین اخوت و در رده سنی بالای ۲۲سال سعید بیابانی، ابوالفضل براتی ، برات اخوت، سید هادی سیادی مهدی فراش به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند . به گفتۀ وی نفرات اول تا سوم آقایان به مسابقه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسکای رانینگ که در تیر ماه امسال در استان لرستان شهر خرم آباد برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

رمضانی رئیس هیئت پینگ پنگ سربیشه شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت تنیس روی میز سربیشه با حضور رئیس هیئت پینگ پنگ استان، برگزار شد.
در این جلسه که در اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه برگزار شد، از خدمات و تلاش های غلامرضا حاجی زاده رئیس سابق هیئت تنیس روی میز سربیشه تقدیر و محسن رمضانی به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد. در ادامه از خانه تنیس روی میز شهر سربیشه واقع در مجموعه ورزشی تختی (سالن اندیشه) نیز بازدید به عمل آمد و رئیس هیئت استان در جریان امکانات موجود و لوازم و تجهیزات مورد نیاز قرار گرفت.

مسابقات دو و میدانی در طبس
به مناسبت گرامیداشت هفته جوان ، انجمن دو و میدانی آموزش و پرورش با همکاری هیئت ورزشی دانش آموزی و امور ورزش بانوان و همچنین اداره ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی شهرستان طبس ، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات دو و میدانی در سه ماده پرتاب وزنه ، پرتاب دیسک و دو امدادی کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی- در این رقابتها که در مجموعه ورزشی زغالسنگ طبس برگزار شد ، تعداد ۴۸ نفر در قالب دوازده تیم در ماده دو امدادی و همچنین تعداد ۲۸ نفر در ماده های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک از مقطع متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه شهرستان شرکت کردند. در پایان این مسابقات با حضور قدیمی ریاست اداره ورزش و جوانان ، الهی کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش و نقوی زاده مسئول امور ورزش بانوان به نفرات و تیمهای برتر رقابتها جوایزی اهدا شد. دبیرستان دخترانه رضایی مقدم، دبیرستان دخترانه شهید قاضی زاده و دبیرستان ۱۵ خرداد مقام های اول تا سوم تیمی رقابت مدارس در ماده دو امدادی را به دست آوردند. در مسابقات انفرادی پرتاب وزنه نیز زینب سادات میرزاده از دبیرستان رضایی مقدم، مهدیه زارع از دبیرستان سمیه و سمیه آتش رز از دبیرستان دخترانه کوثر اول تا سوم شدند. در مسابقه انفرادی در ماده پرتاب دیسک هم مهدیه زارع از دبیرستان سمیه اول، لعیا آژیر از دبیرستان بهبهانی سوم و زهرا یوسفی از دبیرستان آیت الله خامنه ای سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*