تیم زورخانه ای استان در مسابقات انتخابی تیم ملی

رقابت بانوان سرایان برای ورود به تیم بومی و محلی
تمرین انتخابی برترین های بانوان بازی های بومی و محلی برای  اعزام به مسابقات قهرمانی استان در سرایان برگزار شد.جلسه تمرین انتخاب بانوان برتر بازی های بومی و محلی سرایان در سالن ورزشی نیایش برگزار شد. پس از اعلام هیئت روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی استان مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمانی استان، هیئت شهرستان سرایان برای انتخاب برترین ها تمرین مشترک برگزار کرد. زینتی سرپرست هیئت روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی شهرستان بیان کرد: تیم هایی از سرایان، روستاهای دوست آباد، بسطاق، عمرویی، حجت آباد در این انتخابی حضور داشتند که از نفرات برتر در تیم شهرستان جهت مسابقات قهرمانی استان دعوت بعمل آمد.
« راه خوب ، همراه خوب»
همایش « راه خوب ، همراه خوب» به مناسبت هفته جوان شبکه فعالین ازدواج خراسان جنوبی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. همایش «راه خوب ، همراه خوب» با حضور دکتر انوشه عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دکترای روانشناسی و ژنتیک، با استقبال بی نظیر جوانان و دانشجویان برگزار شد. برگزاری این همایش با محوریت جوانان و دانشجویان و موضوعات شخصیت شناسی و شناخت و آگاهی های پیش از ازدواج برنامخ ریز یشده بود. همچنین دکتر أنوشه در شهرستان سربیشه در همایشی به اسم «عشق ، آرامش ، زندگی موفق» شرکت کرد. تکتم سید آبادی دبیر سمن جلوه آرامش شهرستان سربیشه اهداف برگزاری این سمینار را ایجاد آرامش روانی و تحکیم بنیان زندگی مشترک، افزایش مهارت های زندگی جوانان، کمک به رشد فرهنگی و آگاهی مردم از اندیشه های نو، ارتقای طراوت محیط و بالابردن آستانه تحمل و زندگی پایدار و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ویژه مرزی سربیشه عنوان کرد.
تیم زورخانه ای استان در مسابقات انتخابی تیم ملی
ورزشکاران و مرشدین پهلوانی زورخانه ای استان، برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به کردستان اعزام می شوند. در این دوره از مسابقات که از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت به میزبانی کردستان در شهرستان مریوان برگزار می شود، علی قمری، خشایار ایزدی شیروان، امیر حسین کاردان مقدم و پوریا نارمنجی ورزشکاران استان و حبیب شاعرزاده و محمدرضا حسن پور مرشدین تیم اعزامی خراسان جنوبی به سرپرستی مصطفی دلاکه شرکت خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*