مسابقات فوتبال روی میز برگزار شد

اعزام تیم دوچرخه سواری به اردوی تدارکاتی
تیم ۶ نفره دوچرخه سوار استان به اردوی تدارکاتی تیم ملی می رود. رئیس هیئت دوچرخه سواری استان از اعزام  ۶ دوچرخه سوار استان در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان برای حضور در اردوی تدارکاتی رشته ۴ کیلومتر تعقیبی پیست تیم ملی در تهران خبر داد و گفت: این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹  جاکارتا از ۲۲ فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در جهت شناسایی دوچرخه سواران مستعد برگزار می شود. وی افزود: با هماهنگی انجام شده با هیئت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی تیم استان متشکل از حامد حسن پور، محمد رضایی، مجتبی خسروی، اسماعیلی، محمدرضا زارع و هادی طالعی از ۱۸ فروردین در پیست ثامن الائمه مشهد در اردو هستند تا با آمادگی بیشتر در اردوی تیم ملی شرکت و نتیجه مطلوب را کسب کنند.

سرپرست هیئت بسکتبال طبس معرفی شد
محمدرضا رجایی طی حکمی از سوی حسین قدیمی بعنوان سرپرست هیئت بسکتبال شهرستان طبس منصوب شد. پیش از این ایرج توتونچی عهده دار این سمت بود که بدلیل انتقال به استان یزد از مسئولیت هیئت بسکتبال استعفا داد.

مسابقات فوتبال روی میز برگزار شد
مسابقه فوتبال دستی آزاد به مناسبت نوروز به صورت انفرادی و دوبل ویژه آقایان برگزار شد. رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی بیرجند با بیان این مطلب گفت: مسعود کلینی قهرمان انفرادی مسابقات فوتبال روی‌ میز شد و احسان نقنجی و مهدی زارع بر سکوی رقابت‌های دوبل این رشته ورزشی در بیرجند ایستادند.
«علیزاده» افزود: این مسابقات به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقات فوتبال روی‌میز شهرستان بیرجند برگزار شد. وی تصریح کرد: در این مسابقات شهرستانی فوتبالیست‌های روی میز رده آزاد بیرجندی در رشته‌های انفرادی و دوبل با داوری زنگویی در سالن شهیدین قاسمی مجموعه ورزشی ولایت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گفتۀ وی مسعود کلینی در مسابقات رشته انفرادی فوتبال روی‌ میز قهرمان شد، سعید شبان نایب قهرمانی را به‌دست آورد و احسان نقنجی به مقام سوم رسید، همچنین در رشته دوبل مسابقات فوتبال روی‌میز بیرجند تیم متشکل از احسان نقنجی و مهدی زارع بر سکوی نخست ایستاد، سعید شبان و جواد زنگویی نایب قهرمان شدند، تیم مسعود کلینی و حسین اکبری مقام سوم رقابت‌ها را به‌دست آوردند. این مقام مسئول تصریح کرد: ورودی این مسابقات با هزینه ۱۰ هزار تومانی همراه بود که تمام این پول ها به سه نفر برتر تعلق گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*