فرمانده سپاه انصار الرضا(ع): فقط در یک اعلام ۳۳۰۰ نفر در بیرجند برای مبارزه با اسرائیل نام نویسی کردند

امروز خراسان جنوبی- کاظمی فرد
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه طی یک اعلام برای مبارزه با اسرائیل  سه هزار و ۳۰۰ نفر تنها در بیرجند اسم نوشتند ،گفت: آمادگی استان خراسان جنوبی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با داعش و اسرائیل  فوق تصور است.
سردار علی قاسمی در حاشیه تشییع پیکر شهید مرتضی بصیری پور گفت:  شهدای مدافع حرم در خط اول و پیشانی نبرد و یک قدم جلو تر  از ما هستند و به عنوان پیشران و پیشگام و نگهدارنده مرز های عقیدتی ما شناخته می شوند.
وی با بیان اینکه  امروزه جامعه اسلامی به برکت خون شهدا پیش می روداظهار داشت:خون شهید پیش برنده اسلام است که باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید با حمایت از اسلام، ادامه دهنده خون شهدا باشیم، گفت: تمام اقشار جامعه اعم از روحانیت، مسئولان، معلمان و جامعه رسانه ای  باید برای ترویج راه شهدا تلاش کنند.
وی با بیان اینکه عده ای ستون پنجم دشمن هستند و خواسته یا نخواسته آب به آسیابان دشمن می ریزند، افزود: این افراد اگر قابل هدایت نیستند، تکلیف خود را با نظام روشن کنند
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خطاب به افرادی که چشم به وعده های پوچ دشمن دارند، گفت: این افراد همیشه در جامعه اسلامی وجود داشته اند.
به گفته وی، اگر شهدای مدافع حرم نبودند بنا به گفته رهبری معظم ، اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در داخل شهر ها با داعش مقابله می کردیم و امروز شهدای و رزمندگان امنیت این جامعه را تامین کرده اند . وی با ابراز خرسندی از حضور پرشور جوانان در صحنه های مختلف اعم از راهیان نور، راهیمایی ها ودیگر صحنه های انقلابی بیان کرد: جوانان باید از این شهدا درس بگیرند و آن ها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.
سردار قاسمی با بیان اینکه آمادگی خراسان جنوبی برای دفاع از حرم فوق تصور است، افزود: در برخی از اوقات سهمیه محدومی را اعلام می کنیم در صورتی که نیروی انقلابی استان تقاضا فراوان برای حضور در جهبه مقاومت و مبارزه با اسرائیل و داعش دارند.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی  با اشاره به تهدیدات دشمنان  کشور،بیان کرد: استکبار بداند در عرض یک اعلام دریک روز جمعه  در مرکز استان قریب به سه هزار و ۳۰۰ نفر برای مبارزه با اسرائیل غاصب ثبت نام و اعلام آمادگی کردند و درصورتی که این درخواست اگر در سراسر استان اعلام می شد چندین برابر این تعداد بود.

ولایتمداری و شجاعت از بارزترین خصوصیات شهدای مدافع حرم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم گفت: مدافعین حرم روحیه غیرت، جهاد، ولایتمداری و جوانمردی مثال زدنی دارند و برای حفظ دین مبین اسلام و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عازم عراق و سوریه شدند.
سرهنگ فلاحی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم  در عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه کارنامه درخشانی از خود نشان دادند، اظهار کرد: ویژگی مهم شهدای مدافع حرم شامل محبت و عشق به اهل بیت (ع)، بصیرت و شوق شهادت است.
وی عنوان کرد: خصوصیات و سجایای اخلاقی شهدای مدافع حرم از جمله شهید بصیری پور متعدد است که ولایتمداری و شجاعت از بارزترین آنهاست.وی بیان کرد:امنیت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است و همه قشرهای مختلف مردم باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها باشند و راهشان را ادامه دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*