اسارت سیاه دختر ۱۹ ساله در خانه روستایی در نهبندان

پیرمرد گمشده چه سرنوشتی دارد؟
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ادامه جستجوها برای پیدا کردن پیرمرد گمشده از اهالی روستای خاکک خبر داد. احمد بخشی گفت:یکشنبه شب گزارشی مبنی بر مفقود شدن پیرمردی حدودا ۹۰ ساله از اهالی روستای خاکک در حوالی شهر مرزی درح اعلام شد و بلافاصله تیم پایگاه امدادونجات بین شهری درح به منطقه اعزام و پس از تحقیقات لازم، جست‌وجو آغاز شد ولی تلاش ها بی نتیجه ماند.وی گفت: همچنین یک تیم پشتیبان از جمعیت هلال احمر سربیشه به منطقه اعزام شد تا عملیات با توان بیشتری ادامه یابد و جست‌وجوها توسط نیروهای هلال احمر با همکاری اهالی و نیروهای هنگ مرزی همچنان ادامه دارد ولی تاکنون خبری مبنی بر یافتن فرد مورد نظر اعلام نشده است.

کشف ۱۸۶ کیلوگرم تریاک در شهرستان خوسف
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف ۱۸۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.سرهنگ کاظم صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنگام کنترل در محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف مأموران نیروی انتظامی به یک خودروی پیکان وانت مشکوک شدند که راننده خودرو با دیدن مأموران متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو توقیف و متهم دستگیر شد . وی با بیان اینکه در این بازرسی ۱۸۶ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد، افزود: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت قاطع اعمال خواهد شد.

اسارت سیاه دختر ۱۹ ساله در خانه روستایی
در نهبندان
دختر ۱۹ ساله ربوده شده در نهبندان از چنگال گروگانگیر آزاد شد. با مراجعه مادری به کلانتری سربیشه و اظهاراتی مبنی بر اینکه دختر ۱۹ ساله اش روز نوزدهم فروردین ماه از خانه فرار کرده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تحقیقاتی که به عمل آمد، مشخص شد که او به وسیله مردی با یک خودروی پراید ربوده و به روستایی در نهبندان منتقل شده است. اقدام به موقع پلیس باعث آزادی گروگان و دستگیری آدم ربا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*