اخبار کوتاه حوادث استان/یک لاستیک فروشی در بیرجند آتش‌گرفت

یک لاستیک فروشی در بیرجند آتش‌گرفت
حادثه آتش سوزی در یک واحد تجاری لاستیک فروشی واقع در خیابان عدل بیرجند رخ داد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه ظهر روز گذشته با اعلام یک فقره آتش سوزی یک واحد لاستیک فروشی و پنچرگیری در خیابان عدل بیرجند آتش نشانان از ایستگاه شماره سه خیابان غفاری شهر بیرجند به محل حادثه اعزام و در کمتر از ۴ دقیقه در موقعیت حادثه حاضر شدند.حسینی با بیان اینکه این حادثه در جوار منازل مسکونی رخ داد،گفت: در ادامه با توجه به وسعت آتش‌سوزی چهار تیم پشتیبانی از ایستگاه‌های ۲ و۱ و ۵ و یک تیم فرماندهی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند و پس از ایمن سازی محل حادثه، حریق را در کمتر از ۲۰ دقیقه مهار کردند.وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود: علت اصلی حادثه بعد از اطفای حریق توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه این حادثه در انبار غیراستاندارد بر پشت بام مغازه و در کنار منازل مسکونی رخ داده است، اظهار کرد: دو موضوع در این حادثه مشهود است که هم این مغاره غیر اصولی و غیر استاندارد ساخته شده و از طرفی هم نیازمند تأسیسات ایمنی و سیستم اطفای حریق بوده که متأسفانه هیچ گونه تأسیسات ایمنی و سیستم اطفای حریق نداشت. وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات این است که استفاده از این مکان به عنوان انبار با این حجم لاستیک در کنار منازل مسکونی یک کانون خطر است و باید حداقل های ایمنی رعایت می شد.

خودروی سرقتی ۲۴ ساعته پیدا شد
خودروی سرقتی در بیرجند در کمتر از ۲۴ ساعت پیداشد. روز یکشنبه یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ در خیابان شهید بهشتی شهرستان بیرجند به سرقت رفته بود که پس از اعلام سرقت، توسط پلیس از شهروندان خواسته شد در صورت مشاهده خودرو بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. روز گذشته با تماس مردمی مبنی بر مشاهده خودروی سرقتی در سطح شهرستان بیرجند ،این خودرو به صورت بلاصاحب توسط مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند کشف شد.

موتورسیکلت سواران گرفتار در کویر نجات یافتند
سرهنگ غلامرضا شاهوردی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: هفت موتورسیکلت سوار که در گل و لای در کویر شهرستان نهبندان گرفتار شده بودند با تلاش پلیس و نیروهای امدادی نجات یافتند.

امحای ۵۰۰ کیلو ماهی حرام گوشت در بیرجند
۵۰۰کیلوگرم ماهی کوسه در شهرستان بیرجند امحا شد. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی های بهداشتی، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم گوشت ماهی کوسه از خودرویی که بدون مجوز بهداشتی – قرنطینه ای در حاشیه شهر اقدام به فروش ماهی کوسه می کرد کشف و ضبط شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*