اخبار کوتاه استان/تحویل فلامینگوی زخمی به محیط زیست بشرویه

پیش بینی هزار کلاس درس برای اسکان نوروزی
بیش از هزار کلاس درس در خراسان جنوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی پیش بینی شده است. علی مهدی نژاد دبیر اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان گفت: کلاس های درسی که نوروز ۹۷ برای مسافران نوروزی تجهیز می شوند نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد و این کلاس ها به تخت، یخچال، تلویزیون، فرش و رختخواب در قالب ویژه، نوع الف و ب، مجهز می شوند.

محور سرایان – روم بعد از ۱۲ سال ۴۰ درصد پیشرفت دارد
فرماندارشهرستان سرایان با انتقاد ازوضعیت نامناسب محورهای ارتباطی این شهرستان خواستار رسیدگی و تخصیص اعتبارات بیشتری به این حوزه شد .محمد کریمی با اشاره به ۳۵۰ کیلومتر راه ارتباطی در شهرستان سرایان به خبرنگار ما گفت: ۱۷۰ کیلومترراه ارتباطی شهرستان نیازمند عملیات روکش آسفالت است که با وضعیت اعتباری فعلی ۱۰ تا ۱۵ سال زمان خواهد برد .وی افزود: با وجود اقدامات انجام شده هنوز عامل خطای انسانی مهمترین عامل تلفات درون و برون شهری است که نیازمند فرهنگ می باشد.

فرهنگ سرای بشرویه بعد از ۱۳ سال خاک می خورد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه از طولانی شدن پروژه احداث فرهنگ سرای این شهرستان انتقاد کرد و گفت: از سال ۸۳ که کلنگ احداث ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه به زمین خورده متأسفانه هنوز این پروژه تکمیل نشده است.پور رفعتی ادامه داد: تا کنون مبلغ ۱۶۷میلیون تومان برای احداث فرهنگ سرا هزینه شده که فاز اول آن ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز دوم آن که بخشی از زمینش هم به جای دیگر داده شد روند کندی دارد.

پژوهشگر علوم پزشکی بیرجند در جمع برترین های ملی
امید مهرپور پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به همراه پژوهشگران برجسته علوم پزشکی کشور در تهران تجلیل شدند.

پرداخت ۲۹ فقره وام خوداشتغالی به بهبود یافتگان اعتیاد
معاون حمایت، سلامت و خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی از پرداخت ۲۹ فقره وام خوداشتغالی به بهبود یافتگان اعتیاد در استان خبر داد.

۶۰ میلیون تومان برای طرح دست‌های مهربانی طبس
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طبس از هزینه ۶۰ میلیون تومانی اوقاف این شهرستان برای طرح دست‌های مهربانی خبر داد.

مهلت بهره مندی از بخشودگی جرائم مالیاتی تا ۲۰ اسفند
اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی مهلت بهره مندی از بخشودگی جرایم مالیاتی را تا ۲۰ اسفند اعلام کرد.

تحویل فلامینگوی زخمی به محیط زیست بشرویه
علی یزدان دوست رئیس اداره حفاظت محیط زیست بشرویه گفت: یک دوستدار محیط زیست فلامینگویی را با بالهای زخمی در منطقه نیگنان پیدا کرد و برای تیمار تحویل این اداره داد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*