اخبار ورزشی کوتاه استان/پایان مسابقات فوتبال روی میز و دارت

نایب رئیس های تکواندو به فدراسیون می روند
جلسه نائب رئیس های هیئت های تکواندوی سراسر کشور در فدراسیون برگزار می شود. نائب رئیس هیئت تکواندوی استان با بیان این مطلب عنوان کرد: این جلسه از ۹ تا ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود. «فریبا محققی» افزود: این نشست برای بررسی مشکللات استان ها برگزار می شود

برترین فوتسالیست های دبیرستانی
دیروز بازی های رده بندی و فینال فوتسال مقطع متوسطه اول شهرستان بیرجند با معرفی تیم های برتر انجام شد. مسئول انجمن فوتسال و سرپرست فنی مسابقات فوتسال آموزشگاه های شهرستان بیرجند عنوان کرد: این مسابقات در سالن شهید شهپر برگزار شده است. «طالبی» تصریح کرد: دبیرستان امام صادق(ع)به مربیگری جلالی رتبه اول، دبیرستان میثم گویا به مربیگری یوسفی رتبه دوم و دبیرستان شهید بهشتی به مربیگری حسن قاسمی رتبه سوم را به دست آوردند.

پایان مسابقات فوتبال روی میز و دارت
مسابقات فوتبال روی میز و دارت جام فجر پایگاه مسجد امام حسین(ع) برگزار شد. در مسابقات فوتبال روی میز ۳۰ نفر ورزشکار در تیم ۲ نفره حضور داشتند و هادی لطفی و محمدامین دباغی مقام اول، محمد خوشدل، ابوالفضل دباغی مقام دوم و میلاد یاسری نژاد و پوریا جهدی رتبه سوم را از آن خود کردند. در مسابقات دارت جام فجر نیز ۳۲ نفر حضور داشتند که علی باردل، میثم حافظیان و سید مهدی نیک سیما به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. گفتنی است آخرین مرحله گزینش برترین های دارترهای آقا و خانم شهرستان بیرجند هم به زودی برگزار می شود.

مسابقات والیبال بسیج آغاز شد
مسابقات والیبال بسیج شهرستان بیرجند گرامیداشت ۲۰۰۰شهید استان از روز گذشته آغاز شد. این دوره از رقابتها باحضور ۱۰ تیم در دو گروه به صورت دوره ای در سالن۵آذر مجموعه فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان بیرجند با حضور ۱۵۰ شرکت کننده برگزار می شود که از روز گذشته تا ۱۳ اسفندماه ادامه دارد.

داور استان در مسابقات جهانی کشتی سوت می زند
کاظم عقیقی در چهارمین دوره از مسابقات بین‌المللی کشتی «جام یادگار امام(ره)» جزو داورانی است که روی تشک به قضاوت رقابت‌ها می‌ایستد. چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی بین‌المللی آزاد و فرنگی نوجوانان «جام یادگار امام(ره)» نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود. قضاوت رقابت‌های این ماراتن ملی را قریب بر ۳۸ داور از برترین‌های ایران برعهده دارند. به گزارش فارس، کاظم عقیقی، داور برجسته خراسان‌جنوبی نیز در بخش کشتی آزاد مسابقات بین‌المللی نوجوانان «جام یادگار امام (ره)» طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در استان مرکزی و در اراک به قضاوت می‌نشیند.عقیقی دارای مدرک درجه دو بین‌المللی کشتی است و در سال ۹۳ به عنوان داور برتر کشور از سوی فدراسیون معرفی و تجلیل شد. وی در مسابقات قهرمانی کشتی آسیایی ترکیه، داغستان روسیه، ارمنستان و آذربایجان به نمایندگی از ایران بر صندلی قضاوت این رقابت‌ها نشسته است. داور بین‌المللی کشتی خراسان‌جنوبی در مسابقات کشتی بین‌المللی «روز جهانی کودک» که برترین‌های ۱۴ کشور خارجی حضور دارند هفته آینده در کسوت داوری به همراه تیم ملی راهی این رقابت‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*