مرگ جوان در مسافرخانه مرد عیال وار شب نفرین شده

مرگ یک جوان مسافر در مسافرخانه ای در نهبندان صاحب مسافرخانه را به دردسر انداخت و او را با اتهام قتل غیرعمد روبه‌رو کرد. آن شب سرد زمستانی، جوانی برای پیگیری کارش به نهبندان سفر می کند. چون شب رسیده بود و جایی برای استراحت نداشت به مسافر خانه ای در این شهرستان می رود.
اتفاقا آن شب مسافرخانه پر بود و صاحب مسافرخانه اتاقی که دارای سیتم گرمایش باشد برای تحویل به جوان نداشت. به اصرار جوان و با دلسوزی صاحب مسافرخانه یک اتاق بدون سیستم گرمایشی در اختیارش قرار می گیرد.
این جوان بخاطر سرمای شدید یک چراغ نفتی که برای گرمایش داخل راهروی این مسافرخانه بوده با خودش به داخل اتاق می برد تا بتواند خودش را گرم کند.
روز بعد “م-ج” صاحب مسافرخانه می بیند که این جوان از اتاقش بیرون نمی آید، بعد از یک ساعت دوباره به محل اتاق مراجعه می کند و هرچه در می زند کسی پاسخ نمی دهد.
به ناچار شیشه پنجره اتاق را می شکنند و وارد می شوند که جوان را بی حرکت و بی رمق می یابند.
پس از اعلام به مرکز اورژانس ۱۱۵ این جوان به بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل می شود و بعد از معاینه پزشکی مشخص می شود که او جان خود را از دست داده است.
همزمان با حضور پلیس برای تحقیقات درباره این حادثه، پزشکی قانونی در معاینات علت فوت این جوان مسافر را خونریزی داخلی به دلیل کاهش اکسیژن اعلام  می کند.
بنابراین با مشخص شدن علت فوت این جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای می شود و بازپرس دستور بازداشت صاحب مسافرخانه را صادر می کند.
پرونده مراحل قانونی خود را طی کرده و “م-ج” محکوم به پرداخت دیه می شود. او حالا به اتهام قتل غیرعمد در زندان است.
صاحب مسافرخانه ۴ فرزند دارد و خانواده اش با وقوع این  اتفاق در آن شب نفرین شده دچار مشکلات شدید مالی و اقتصادی شده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*