حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام را ناامید می‌کند

امامان جمعه شهرستان های استان خراسان جنوبی با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید با تلاش دشمنان را نا امیدکنیم تا جرات دست درازی نکنند و حضور باشکوه مردم در یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دشمنان را خوار و ناامید می‌کند.
امام جمعه موقت بیرجند: نقاط امید فراوانی در کشور وجود دارد
امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر در کشور مشکل وجود دارد، نقاط امید فراوانی هم وجود دارد و نعمت های موجود در کشور تحمل مشکل را آسان می کند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نمازجمعه بیرجند افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با توجه به حوادثی که اخیرا در کشور روی داد، لازم است در اقدامات انجام شده بازنگری داشته باشیم.
وی گفت: در این جریانات هم اعتراض و هم اغتشاش وجود داشت که باید به هر ۲ وجه این حوادث توجه کرد و ابتدا باید به بخشی که مربوط به خواسته های به حق مردم بود، توجه شود.امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: وجه دوم این جریان، اغتشاش و فتنه، هنجارشکنی و هتک مقدسات بود و همین که چهره این افراد آشکار شد، مردم به صحنه آمده و فتنه را خاموش کردند.وی افزود: خاموش شدن فتنه نباید منجر به غافل شدن مسئولان شود، مطالبه گری های درست، درد دل و مشکلات مردم نباید فراموش شود زیرا دشمنان فتنه گر هر زمان ممکن است این آتش را شعله ور کرده و همه حاکمیت باید این زخم را بهبود بخشند. وی اصلی ترین مبنای استحکام انقلاب اسلامی را ایمان دینی دانست و گفت: دشمن برای غلبه بر کشور اعتقادات مردم را هدف قرار داده است و دین تنها سنگر مردم در برابر هر نوع فتنه است که اگر این سنگر از مردم گرفته شود، دشمن مردم را اسیر خود می کند.
وی اظهار کرد: برای مقابله با فتنه های آخرالزمان باید اعتقدات دینی خود را تقویت کرده تا مقابل این فتنه ها بیمه شویم.
امام جمعه فردوس: بزرگترین گناه ناامیدی مردم نسبت به آینده و سیاه نمایی است
امام جمعه فردوس در خطبه های نماز جمعه فردوس با اشاره به اینکه دشمن فکر می کند مردم از نظام خسته شده اند در حالی که جوانان در تمام صحنه های ملی و مذهبی حضور دارند تاکید کرد: بزرگترین گناه امروز نا امیدی مردم نسبت به آینده و سیاه نمایی است. حجت الاسلام محمدرضا بابایی با تبریک آغاز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این ملت و نظام در طول ۳۹ سال گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده و به رغم تحریم ها و تبلیغات مسموم جبهه استکبار، به موفقیت های زیادی دست یافته است.
امام جمعه بشرویه: حضور مردم در یوم ا… ۲۲ بهمن بار دیگرکمر دشمن را می‌شکند
امام جمعه بشرویه با تاکید بر همت مردمی در ترویج مکتب حیات بخش اسلام ناب محمدی گفت: ‌مردم تغییر را باید در خود ایجاد کنند همانگونه که در زمان پیامبر بت ها را شکستند و همراه با ولی زمان خود شدند، بی شک دست عنایت خداوند با کسی است که تقوای الهی داشته باشد. حجت الاسلام محمدشمس الدین با اشاره به فرارسیدن یوم ا… ۲۲بهمن و حضور باشکوه مردم گفت: باید تلاش کنیم دشمنان را نا امید کنیم تا جرات دست درازی نکنند وحضور باشکوه در یوم ا… ۲۲ بهمن ماه دشمنان را خارو نا امید می‌کند.امام جمعه بشرویه افزود: مردم مومن و ولایتمدار بشرویه هر ساله حضوری باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند و امسال نیز باشکوه تر از هر سال به صحنه خواهند آمد تا بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بزنند.
امام جمعه سربیشه: بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان یکی از پروژه های دشمن است
امام جمعه سربیشه بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان را یکی از پروژه های دشمن برای ضربه زن به این انقلاب عنوان کرد و گفت: مسئولان باید همواره به دنبال حل کردن مسائل و مشکلات مردم باشند . حجت الاسلام سنجری با اشاره به توطئه آمریکا و استقرار داعش در کشور افغانستان افزود: اگر داعش بخواهد غلطی در مرزهای کشور ما بکند جوانان خراسان جنوبی با تمام توان در جلوی آنها خواهند ایستاد.
امام جمعه اسفدن: دهه فجر تجدید میثاق ملت با انقلاب و رهایی از دست استبداد و طاغوت زمان است
امام جمعه اسفدن با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) و تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر در حقیقت تجدید میثاق ملت با انقلاب و رهایی از دست استبداد و طاغوت زمان است. حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه جشن های انقلاب را باید با شکوه برگزار کنیم،گفت: هر سال که ملت ایران دهه فجر را جشن می گیرند دولت مردان آمریکا و دشمنان این ملت عزا می گیرند چون آنها را به یاد قدرت ما و ضعف خودشان می اندازد که با دستان خالی یک حکومت تا بُن دندان مسلح آنان را برانداختند و نوکر و غلام حلقه به گوش آنها را از مملکت بیرون کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*