اخبار کوتاه ورزشی/افتخارآفرینی ورزشکاران فری استایل بیرجند

ورزشکاران فری استایل بیرجند در مسابقات اسپید اسلالوم خراسان رضوی افتخارآفرینی کردند. رئیس هیئت اسکیت استان در این باره گفت: این مسابقات به میزبانی خراسان رضوی و با حضور ۵۲ شرکت کننده از سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار شد. «شبانی» تصریح کرد که در رده سنی بالای ۱۶سال یاسمن به نژاد نفر اول، امیر حسین اعتمادی نفر دوم و ابوالفضل صادقی نفر سوم شدند و همچنین در رده سنی زیر ۱۶ سال متولدین ۸۰تا۸۴ هم منیب احمدی مقدم مقام اول و محمدرضا معتمدی نیا مقام دوم را کسب کردند. به گفتۀ وی در متولدین۸۴ به بالا هم علی مودی نفر اول و امیرحسین قربانی نفر دوم این مسابقات شدند.
پیروزی بیرجند در صدر جدول
تیم فوتسال بانوان پیروزی بیرجند در سومین بازی خود در مسابقات کشوری از سد میزبان مسابقات گذشت و با سه برد متوالی در صدر جدول قرار گرفت.
در روز سوم لیگ مسابقات فوتسال بانوان کشور تیم های ایران زمین سمنان و عظیم گستر سبزوار به مصاف هم رفتند و ۱ بر ۱ مساوی شدند، تیم های آینده سازان چناران و نماینده نیشابور هم به رقابت پرداختند و آینده سازان چناران ۴ بر ۲ پیروز شد. در ادامه مسابقات دو تیم هم استانی شهرداری طبس و پیروزی بیرجند با هم مسابقه دادند که پیروزی بیرجند ۳ بر ۲ از صد حریف خود گذشت و با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. شهرداری طبس نیز با ۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
اولین طرح استعدادیابی دوومیدانی در طبس برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی» و به منظور کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و توسعه سلامت و نشاط همگانی و همچنین به منظور ارتقای جایگاه ورزش دوومیدانی، اولین طرح جامع استعدادیابی در رشته دوومیدانی آقایان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در مجموعه ورزشی زغالسنگ طبس در ماده های مختلف برگزار شد و نفرات برتر ماده های مختلف برای توسعه استعداد و کنترل فنی ورزشی تمرینات، به تیم دوومیدانی شهرستان راه خواهند یافت. مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان در ماده های دوی ۱۰۰ متر، ۸۰۰ متر و پرتاب وزنه برگزار شد و مقام های اول تا سوم در هر ماده معرفی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*