اخبار کوتاه استان/ثبت میانگین ۶ میلیمتری بارندگی در خراسان جنوبی

ثبت میانگین ۶ میلیمتری بارندگی در خراسان جنوبی
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: میانگین بارش ها از ابتدای مهر تاکنون ۶ میلیمتر در استان ثبت شده است. خندان رو افزود: میانگین بارش ها از ابتدای مهر تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد کاهش یافته است.وی با بیان اینکه این میزان سال گذشته ۲۲ میلیمتر و در دراز مدت ۴۵ میلیمتر بوده است، افزود: بیشترین بارندگی از آغاز سال زراعی جاری تاکنون مربوط به آرین شهر با ۲۰ میلیمتر و کمترین بارندگی مربوط به خوسف با ۷ دهم میلیمتر گزارش شده است.
محمد حسینی مشاور استاندار خراسان جنوبی شد
‘محمد حسینی’ با حکم محمدمهدی مروج الشریعه به عنوان مشاور استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.حسینی با حفظ سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی نیز می باشد.وی پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بود که با حکم وزیر کشور ‘علی اسماعیلی’ به این سمت منصوب شد.
بهره برداری از ۳۴ پروژه دهه فجر در بخش درح
امروز خراسان جنوبی- حسین زاده
بخشدار درح شهرستان سربیشه گفت: ۱۱ پروژه دهیاری با اعتبار ۱۹۵ میلیون تومان و ۲۳ پروژه با استفاده از اعتبارات دستگاه های اجرایی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان همزمان با دهه مبارک فجر در بخش درح به بهره برداری می رسد. صنعتی در گفتگو با امروز خراسان جنوبی از آغاز عملیات گازرسانی به ۴۱ روستای بخش درح در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور مسئولین استانی خبر داد و افزود: به مناسبت ایام دهه فجر برنامه های فرهنگی از جمله جشن انقلاب در روستای مرزی لانو، یادواره شهید افضل حسینی و مسابقات فوتسال آقایان و والیبال بانوان در بخش درح برگزار خواهد شد.
نمایش دست سازه های کودکان در کانون بیرجند
نمایشگاه دست ‌سازه‌های اعضای کانون خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر در بیرجند گشایش یافت. بیش از ۲۵۰ اثر کاردستی همراه با خلاقیت و نوآوری اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی در قالب نمایشگاه دست‌ سازه‌های اعضا در کانون شماره یک و فراگیر بیرجند تا پایان دهه فجر به نمایش گذاشته شد.
اخبار کوتاه
*رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه گفت: در شش ماهه سال جاری به ۴٢ مددجوی بهزیستی سربیشه تسهیلات اشتغالزایی داده شد.
*نخستین پردیس شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی روز شنبه همزمان با سومین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور افتتاح شد.
*محمد اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی استان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام ا… دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی در این دهه به صورت رایگان ارائه می ‌شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*