اخبار ورزشی استان/برگزاری مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های بیرجند

به مناسبت بزرگداشت دهه فجر مسابقات تنیس روی میز مقطع ابتدایی آموزشگاه های بیرجند برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسئول انجمن تنیس روی میز آموزشگاه های بیرجند با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم و در قالب ۸۰ ورزشکار برگزار شد. «روبیاتی» تصریح کرد که تیم ابن سینا با حضور مصطفی طاهری، میثاق ولوی، امیرحسین رسانی و امیر حسین نوفرستی و تیم امام حسین(ع) با حضور امیرحسین راستگو، محمد صادق راستگو و امیرمحمد کرمانی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و تیم سما با حضور سید سپهر عندلیب، پارسا ابراهیمی، علیرضا امیرآبادی، مهدیار ایمانی و تیم دبستان ۱۷شهریور با حضور علیرضا عباسپور،علی خسرکی، هاشم نوکندی و علی اصغر زراعتکار مشترکا مقام سوم را به دست آوردند. به گفتۀ وی مسابقات تنیس روی میز مقطع اول متوسطه نیز عصر دیروز آغاز شد که نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.
معرفی برترین های دارت پیشکسوتان بیرجند
رقابت های قهرمانی دارت بازنشستگان ادارات بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. مسابقات قهرمانی دارت پیشکسوتان و بازنشستگان در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۳۰ ورزشکار به صورت دوره ای و تک حذفی در خانه دارت بیرجند برگزار شد. در این دوره از رقابت ها طوبی جوشنی ، عزت تلواری و طاهره ریحانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش آقایان حیدر مؤذن ، غلامرضا دلیری و حمید ناظری‌توکلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
بهره برداری از استخر خوسف با اعتبار ۵۴۰ میلیونی
مدیر ورزش و جوانان شهرستان خوسف گفت: در ایام دهه مبارک فجر استخر این شهرستان با اعتباری بالغ بر۵۴۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، چهکندی‌نژاد با اشاره به اینکه زمین فوتبال ساحلی نیز در این ایام افتتاح می‌شود، تصریح کرد: همچنین برای اولین بار مسابقات گلف کویر استان در دق‌اکبرآباد شهرستان خوسف برگزار می شود. وی افزود: همایش پیاده‌روی ، مسابقات فوتبال و والیبال جام فجر، مسابقات فوتبال ساحلی ، مسابقات دارت، فوتبال‌دستی و هفت سنگ از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر شهرستان خوسف است.
برتری تیم فوتبال بشرویه در رقابت های دوستانه مشهد
تیم های پیشکسوتان شهرستان بشرویه در رقابت های دوستانه دهداری مشهد به پیروزی رسید. به مناسبت دهه مبارک فجر دو دیدار دوستانه بین تیمهای پیشکسوتان الف و ب شهرستان بشرویه ودوتیم فوتسال پیشکسوتان دهداری مشهد در بشرویه برگزار شد.که تیمهای الف وب پیشکسوتان بشرویه توانستند برحریفان خود غلبه کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*