اخبار کوتاه استان/فرهنگ سازی یادگیری نماز در مهدکودک های خوسف

فرهنگ سازی یادگیری نماز در مهدکودک های خوسف

فرهنگ سازی و آموزش نماز به مهدهای کودک شهرستان خوسف ابلاغ شد. رضا حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت : پیرو دیدار امام جمعه شهرستان خوسف با پرسنل بهزیستی و تاکید وی بر فرهنگ سازی و آموزش نماز این موضوع به مهدهای کودک ابلاغ شد و آموزش نماز با جدیت پیگیری شد که درحال اجرا می باشد. وی افزود : با توجه به تلاش مربیان در آینده نزدیک ۹۰نفر از کودکان مهدهای کودک نماز را فرا خواهند گرفت و این کودکان در هماهنگی به عمل آمده با ستاد اقامه نماز دیداری با امام جمعه خواهند داشت.

توزیع هدایای خیران بین دانش آموزان عشایری

مرحله سوم کمک های خیران بین دانش آموزان عشایر خراسان جنوبی توزیع شد. رئیس اداره آموزش عشایری آموزش و پرورش استان گفت: در این مرحله ۵ هزار جلد کتب آموزشی، ۳ هزار دست پوشاک، هزار دست مانتو و شلوار و دو هزار و ۵۰۰ جفت کفش بین ۳ هزار دانش آموز عشایر استان توزیع شد. بیجاری، ارزش ریالی این کالا ها را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خیران از ابتدای سال تحصیلی، هدایایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین ۶ هزار دانش آموز عشایری خراسان جنوبی اهدا کردند.

صندوق کارآفرینی امید از محصولات بازارمحور و رقابت پذیر حمایت می کند

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: محصولات و تولیدات کشاورزی و دامداری استان که دارای راهبرد بازارمحوری و ظرفیت رقابتی در کشور و دنیا باشند، مورد حمایت این صندوق قرار می گیرند. محمد زنگنه در گفت و گو با ایرنا افزود: محصولات و تولیدات کشاورزی و دامداری استان با هدف افزایش تولید، فرآوری، بسته بندی و کمک به بازار فروش محصولات مورد حمایت قرار می گیرند.وی گفت: بخشی از اعتبارات اختصاص یافته به استان را برای کمک به رونق تولید، فرآوری و عرضه محصولات منحصر به فرد استان از جمله زعفران، زرشک، عناب و تولیدات دامی استان اختصاص خواهیم داد. وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر در استان، کشاورزی در زمینه محصولات آب بر و دامپروری های صنعتی بزرگ در برخی مناطق استان از توجیه فنی و اقتصادی برخوردار نیست.

اخبار کوتاه

*رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی از اجرای طرح پایش شیر خام در استان خبر داد.

*رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۴ هزار رأس دام جهت شناسایی بیماری های سل و تب مالت آزمایش شدند.

*روزانه ۲۵ تن تخم مرغ در واحدهای پرورش مرغ تخمگذار خراسان جنوبی تولید می شود.

*گاز مشترکان مجتمع قائم دادگستری و روستای شمس آباد شهرستان بیرجند امروز به مدت ۸ ساعت قطع است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*