اخبار ورزشی استان/درخشش ورزشکاران استان در مسابقات ملی پرس‌سینه

ورزشکاران خراسان جنوبی در رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور با حضور ۴۶۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی تهران برگزار شد. وی افزود: در این رقابت ها ساعدی نماینده خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان و در وزن ۶۷ کیلوگرم نایب قهرمان شد و به انتخابی رقابت‌های روسیه راه یافت و نیز مجید یکتا در وزن ۷۵ کیلوگرم مقام چهارم را کسب کرد.
تیم دوی ماراتن استان به رقابت های کشور اعزام می شود
تیم خراسان جنوبی به چهارمین دوره از مسابقات دوی ماراتن قهرمانی کشور«جام هرمز» انتخابی اعزامی به رقابت‌های آسیایی اعزام می شود.مجتبی شاهزهی، حسین نادری و عباس صادق‌زاده به سرپرستی و مربیگری علیرضا چاجی در این رقابت ها حضور دارند. مسابقات دوی ماراتن قهرمانی کشور ۲۹ دی ماه جاری به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندر عباس برگزار و ۱۰۰ ورزشکار مسیر ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متری حاشیه سواحل زیبای خلیج‌فارس را پیموده و با یکدیگر رقابت می کنند.
۵ بازی در هفته هفتم فوتبال قهرمانی بیرجند برگزار شد
هفتمین هفته از سری مسابقات فوتبال قهرمانی بیرجند با ۵ بازی پیگیری شد. در این مسابقات تیم فوتبال سرخ پوشان با نتیجه ۶ بریک از سد تیم ابومسلم در رده سنی زیر۱۲ سال گذشت و تیم فوتبال آبی‌پوشان(ب) در مصاف با تیم پیروزی(الف) ۵ بر ۲ بازی را واگذار کرد همچنین تیم فوتبال پیروزی(ب) با نتیجه ۸ بر صفر در مقابل آبی‌پوشان(الف) مغلوب شد و تیم فوتبال شاهین در مصاف با ایران‌جوان ۱۶ بر صفر به برتری رسید و تیم فوتبال پیروزی(ج) با نتیجه ۱ بر ۴ از آبی‌پوشان(ج) شکست خورد.مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان بیرجند با شرکت ۲۰ تیم در رده‌های سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۶ سال به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
۱۶ گل در هفته نهم لیگ یک فوتسال
هفته نهم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول استان با انجام سه دیدار و ثبت ۱۶ گل به پایان رسید. علیانی مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان گفت: در اولین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول استان تیم فوتسال شهید ناصری بیرجند با نتیجه چهار بر یک تیم کاوش بتن فردوس را شکست داد و تیم آرمان فردوس با نتیجه سه بر یک در مقابل میزبان خود شرکت کک طبس مغلوب شد و دیدار مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول ا…(ص) بیرجند و ستارگان دیهوک با برتری چهار بر سه مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول ا…(ص) بیرجند به پایان رسید.در بشرویه هم دیدار تیم های فوتسال شهرداری بشرویه و نگین تون فردوس به دلیل حضور نیافتن تیم فردوسی برگزار نشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*